کد خبر 215947
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با «حیات»:

هرکس جای نکونام بود استقلال الان انتهای جدول بود/ تیم ملی مقابل بلغارستان امیدوار کننده ظاهر شد

هرکس جای نکونام بود استقلال الان انتهای جدول بود/ تیم ملی مقابل بلغارستان امیدوار کننده ظاهر شد

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال و تیم ملی با توجه به دیدارهای اخیر صحبت کرد.

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال جالب نیست و بارها هم در موردش صحبت شده است. در نقل و انتقالات باشگاه موفقیتی نداشته و نتوانسته نفرات مد نظر کادرفنی را جذب کند و در کنار مشکلات مالی این اختلافات داخلی هم اگرچه تا امروز خیلی شاید خودش را نتایج تیم نشان نداده باشد ولی در ادامه حتماً به تیم ضربه می‌زند. استقلال در شرایط مالی وخیم‌تر از این هم بوده است ولی همدلی درون تیم باعث شده این مشکلات به چشم نیاید. وقتی اختلاف وجود دارد و مشکلات مالی هم هست اوضاع خطرناک و نگران کننده می‌شود.

وی افزود: استقلال تا اینجای کار از لحاظ نتیجه عالی عمل کرده است و جواد نکونام نشان داده یک مربی کار درست و کار بلد است. هرکس دیگری جای او بود با این نفرات و این شرایط از 4 بازی نهایتا 2-3 امتیاز می‌توانست بگیرد و الان ته جدول بود ولی 3 برد و  باخت که آنهم با ناداوری شکل گرفت نشان از قدرت استقلال در لیگ برتر دارد. نکونام یک مربی با رزومه است که با مربیان بزرگی کار کرده و سال‌ها در فضای سطح اول فوتبال دنیا فعالیت داشته است و همین موضوع علم و دانش مربیگری او را بالا برده و توانسته تا اینجای کار موفق عمل کند. او در مربیگری هم پله پله شروع کرده و از لیگ یک کارش را آغاز کرده است و درست و اصولی روی کار آمده و همه چیز نشان می‌دهد اگر بخواهند و بگذارند کار کند نتیجه خواهد گرفت.

پیشکسوت استقلال در مورد پیش بینی از وضعیت استقلال در پایان فصل هم گفت: من اهل پیش بینی کردن نیستم و الان هم زود است بخواهیم در این موارد صحبت کنیم ولی همانطور که گفتم اگر این اختلاف داخلی در مجموعه استقلال ادامه پیدا کند به تیم ضربه خواهد زد و امیدوارم این مسائل برطرف شود. ضمن اینکه استقلال نیاز به جذب بازیکن دارد و ظاهراً بازیکن خارجی با کیفیتی به تیم اضافه شده است. استقلال حداقل 2 بازیکن لازم دارد و اگر این نفرات جذب شوند و با کیفیت باشند می‌توان امیدوار بود که تیم نتیجه بگیرد.

فنونی‌زاده در مورد وضعیت تیم ملی هم خاطرنشان کرد: تیم ملی هنوز به نشاط و شادابی لازم نرسیده است و احساس کردم بازیکنان چون از دل بازی‌های باشگاهی آمده‌اند و هنوز هم در ابتدای فصل فوتبالی هستیم خسته‌اند و سرحال نیستند. نبود سردار آزمون هم وزن تیم ملی را تا حد زیادی پایین آورده بود ولی با این حال عملکرد تیم ملی مقابل بلغارستان را امیدوار کننده دیدم. این تیم اگر برخی ضعف‌های جزئی خودش را خصوصاً در فاز دفاعی برطرف کند می‌تواند در جام ملت‌های آسیا مدعی باشد.

وی در پایان گفت: بعد از سال‌ها کادرفنی ایرانی روی نیمکت تیم ملی نشسته است و وظیفه همه ما این است که حمایت کنیم. امیدوارم در جام ملت‌ها نتایج خوبی کسب شود و به دنبالش با همین کادر به جام جهانی برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha