کد خبر 215880
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

رئیس سازمان ملی مهاجرت:

مواکب‌ اتباع خارجی مقیم ایران برای خدمت‌رسانی بهتر ساماندهی می‌شوند

مواکب‌ اتباع خارجی مقیم ایران برای خدمت‌رسانی بهتر ساماندهی می‌شوند

رئیس سازمان ملی مهاجرت با تشکر از عوامل و موکب‌داران اربعین حسینی و بررسی مشکلات و مسائل آنها، اعلام کرد: سال آینده موکب‌داران اربعین اتباع خارجی در داخل و خارج از کشور در راستای ساماندهی مطلوب و بهینه ساماندهی خواهند شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛«عبدالله مبینی» معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، در حاشیه راهپیمایی اربعین حسینی از مواکب مهاجرین و اتباع خارجی مقیم ایران در شهرهای نجف و کربلا بازدید کرد.

وی در این بازدید، ضمن تشکر از خدمات شایسته و ارزشمند موکب‌داران به زائران اربعین اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین گامی در جهت زمینه‌سازی ظهور و تشکیل امت واحده اسلامی و خدمت به زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از بهترین اعمال در راستای تقرب به خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت است.

رئیس سازمان ملی مهاجرت با تأکید بر اهمیت امت واحده جهانی و لزوم خدمت‌رسانی شایسته به زائران عتبات عالیات، به بررسی مشکلات و مسائل آنها پرداخت و اعلام کرد: سال آینده موکب‌داران اربعین اتباع خارجی در داخل و خارج از کشور در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه ساماندهی خواهند شد.

در جریان این بازدید، موکب‌داران و جمعی از زائران کشورهای خارجی مقیم ایران و همچنین زائران اتباع خارجی که خاک ایران را برای شرکت در گردهمایی جهانی اربعین حسینی (اتباع غیر مقیم) انتخاب کرده‌اند، مشکلات و درخواست‌هایشان را جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این رخداد عظیم در سال‌های آتی با رئیس سازمان ملی مهاجرت در میان گذاشتند و مبینی به سؤالات و ابهامات آنها درباره مسائل مختلف از جمعه موضوع ساماندهی مطلوب در راستای حکمرانی نوین و هوشمند به اتباع و مهاجرین پاسخ داد.

در پایان این بازدید، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت برای تجلیل از موکب‌داران اربعین، به رسم یادبود به تعدادی از آنها هدایایی فرهنگی اهدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha