کد خبر 215860
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

محمد نصرتی در گفتگو با «حیات»:

لیاقت هواداران تراکتور قهرمانی است/ تیم ملی هنوز کار دارد

لیاقت هواداران تراکتور قهرمانی است/ تیم ملی هنوز کار دارد

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای تراکتور اظهار داشت: خوشبختانه بعد از شروع سختی که در لیگ داشتیم در دو بازی اخیر توانستیم پیروز شویم و حق‌مان را در زمین بگیریم و با شرایط نسبتاً خوبی راهی تعطیلات شویم و تلاش‌مان بر این است که در تعطیلات لیگ هم بیشتر روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم و با شرایط بهتری راهی ادامه مسابقات شویم. ما تغییرات زیادی در پیش فصل داشتیم و برای همین کارمان نسبت به سایر رقبا سخت‌تر است و تعطیلات این چنینی شاید یک پوئن برای تیم ما و هماهنگی بیشتر بین بازیکنان باشد. 

وی افزود: با نظر آقای خمز بازیکنان یک هفته استراحت خواهند کرد و چند روزی است که تمرینات تعطیل است و از روز یک شنبه دوباره آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را برای ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی آماده کنیم. 

مربی تراکتور در ادامه عنوان کرد: ما شروع سختی در لیگ داشتیم و دشوارترین بازی‌ها را در دو هفته ابتدایی تجربه کردیم و البته در هیچکدام شاید مستحق شکست نبودیم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید از لحاظ فنی عملکرد تیمی خوبی داشتیم ولی همان عدم هماهنگی باعث شد ضربه بخوریم و ۶ امتیاز حساس به رقبای مستقیم‌مان تقدیم کنیم. این موضوع کارمان را برای ادامه لیگ سخت می‌کند ولی همه تلاش ما این است که در ادامه راه جبران مافات کنیم. تراکتور هواداران خوبی دارد که لیاقتشان قهرمانی است. 

نصرتی در مورد حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا هم توضیح داد: تیم ما هنوز کامل نشده بود و خصوصاً در خط حمله کمبود بازیکن داشتیم. شاید اگر مهدی عبدی کمی زودتر به ما اضافه می‌شد و می‌توانستیم از او استفاده کنیم تیم بالانس‌تر می‌شد و وضعیت بازی فرق می‌کرد. به هر جهت ما تلاش‌مان را کردیم ولی خب بدشانسی هم آوردیم و می‌توانست نتیجه این بازی هم جور دیگری رقم بخورد. امیدوارم فصل بعد سهمیه مستقیم آسیایی بگیریم و بتوانیم تا مراحل بالا برویم. 

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی مقابل مغولستان هم گفت: این بازی‌ها برای تیم ملی و شناخت بیشتر از تفکرات کادرفنی جدید در مسیر جام ملت‌ها مفید است. سبک آقای قلعه‌نویی به کل با سبک کی‌روش و چیزی که در یک دهه اخیر در فوتبال ما جا انداخته متفاوت است و این تغییر نیاز به زمان و آزمون و خطا دارد. برای مثال کی‌روش از وینگر در ترکیبش استفاده نمی‌کرد و برای همین نفراتی مثل محبی شانس زیادی برای بازی نداشتند ولی حالا در شیوه جدید این تغییر ایجاد شده است. 

پیشکسوت فوتبال افزود: به نظرم تیم ملی با توجه به چیزی که مقابل مغولستان دیدم در حال جا افتادن در شیوه جدید است ولی آنطور که به نظر می‌رسید هنوز جای کار دارد و تمرین و بازی‌های دوستانه بیشتری لازم است تا هماهنگی بازیکنان در این شیوه بازی بیشتر شود و بهترین نفرات هر پست هم شناسایی و به کار گیری شوند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha