کد خبر 215716
۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸

یک شهید، یک درس؛

خدایا شکرت که توانستم از یاران امام باشم

خدایا شکرت که توانستم از یاران امام باشم

در بخشی از وصیتنـامـه شهید عباسعلی میرزایی آمده است: «من خدا را شکر میکنم که مرا در دورانی خلق کرد که توانسته ام راهم را انتخاب کنم و یکی از یاران امام باشم.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید عباسعلی میرزایی در شهرستان خمین به دنیا آمد و به تأسی از حضرت روح الله نقش پر رنگی در مبارزه با رژیم شاهنشاهی  داشت.

 با تعدادی از طلاب اعلامیه و کاست های حضرت امام(ره) را از قم به خمین ، روستاها و شهرهای اطراف می آورد و در ۱۲ بهمن سال  ۵۷ عضو کمیته استقبال از حضرت امام خمینی ره  از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا  بود. با شروع جنگ تحمیلی چندین مرحله به صورت داوطلبانه از طریق نهاد مردمی بسیج مستضعفین و  جهاد سازندگی به جبهه های حق علیه باطل اعزام می گردد.

 با توجه به کمبود خودرو در جنگ تحمیلی با خودروی وانت شخصی خود (تنها سرمایه زندگیش) از طریق نهاد جهاد  سازندگی به جبهه اعزام گردید و در همین اعزام، در ۲۳ ماه مبارک رمضان سال ۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

در بخشی از وصیتنـامـه شهید عباسعلی میرزایی آمده است:
«به خانواده و دوستان توصیه میکنم که اگر به درجه شهادت رسیدم برای من ناراحت نباشید، چون ما همه مسلمانیم و اسلام از اول با خون به اینجا رسیده است و می‌بینیم که انبیا و امامان بالاخص حسین ابن علی فرزند فاطمه به چه طرزی شهید می‌شود. من خدا راشکر میکنم که مرا در دورانی خلق کرد که توانسته ام راهم را انتخاب کنم و یکی از یاران امام باشم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha