کد خبر 215702
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

نمایش قدرت ازبک برای ایران با ۸ گل!

نمایش قدرت ازبک برای ایران با ۸ گل!

در دومین مسابقه روز اول گروه E مرحله مقدماتی رقابت‌های زیر ۲۳ سال جام ملت‌های آسیا، تیم‌های امید ازبکستان و افغانستان در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند که نخستین دیدار این گروه با برتری دو بر صفر تیم المپیک ایران مقابل هنگ کنگ به پایان رسیده بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ ازبکستان که میزبانی از گروه E را نیز برعهده دارد، در نیمه اول مسابقه امروز مقابل امیدهای افغانستان غافلگیر شد و در حالی که انتظار داشت کار راحتی داشته باشد، به زحمت به پیروزی دو بر یک رسید.

اما در نیمه دوم تیم امید ازبکستان نمایش کاملا متفاوت و هجومی‌تری ارائه داد و افغانستان هم نتوانست کاری از پیش ببرد و ۶ گل مقابل تیم میزبان دریافت کرد تا ازبک‌ها با این نمایش برای شاگردان رضا عنایتی هم خط و نشان بکشند.

تیم فوتبال امید ازبکستان با کسب پیروزی ۸ بر یک در مسابقه امروز مقابل امیدهای افغانستان، با تفاضل گل ۷+ بالاتر شاگردان عنایتی قرار گرفتند.

گفتنی است، سه روز دیگر (شنبه) تیم‌های امید ایران و ازبکستان دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها را انجام می‌دهند و به ترتیب باید به مصاف افغانستان و هنگ کنگ بروند و سه روز پس از آن هم در آخرین مسابقه که احتمالا تعیین تیم صدرنشین و صعود کننده خواهد بود، مقابل هم قرار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha