کد خبر 215697
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

عربستانی‌ها به کمک چلسی می‌آیند!

عربستانی‌ها به کمک چلسی می‌آیند!

شنبه شب گذشته مدیران رده بالای چلسی، از جمله مدیرعامل این باشگاه، کریس ژوراسک، از نمایندگان شرکت عربستانی ریاض ایر در استمفوردبریج در بازی‌شان مقابل ناتینگهام فارست استقبال کردند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ شنبه شب گذشته مدیران رده بالای چلسی، از جمله مدیرعامل این باشگاه، کریس ژوراسک، از نمایندگان شرکت عربستانی ریاض ایر در استمفوردبریج در بازی‌شان مقابل ناتینگهام فارست استقبال کردند. دو طرف برای تبلیغ خدمات این شرکت روی پیراهن چلسی مذاکره کردند.

طرف لندنی امیدوار است درآمدهای تجاری خود را افزایش دهد و در حال مذاکره با چندین شرکت از جمله شرکت شرط بندی "کایون اسپورت" است که در حال حاضر قراردادی با تیم ناتینگهام فارست بسته است. چلسی همچنان منتظر است تا قراردادی با کارگزاری ورزشی "اینفاینایت اتلیت" توسط لیگ برتر امضا شود، اما انتظار می‌رود که این قرارداد پایان فصل 2023-24 اجرایی شود. در نتیجه، آنها به یک قرارداد دیگر برای افزایش درآمدها نیاز دارند و این پیشنهاد شرکت عربستانی برای آنها گزینه بسیار مناسبی است.

عربستانی‌ها به کمک چلسی می‌آیند!
ریاض ایر در حال حاضر تنها برنامه دارد تا به یک شرکت هواپیمایی تبدیل شود و  تا سال 2025 هیچ پروازی را انجام نخواهد داد. این شرکت متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان است که تحت کنترل شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و مالک تیم لیگ برتری نیوکاسل است. آبی های لندن امیدوارند که در آینده نزدیک این معامله تجاری اجرایی شود.

این تیم پس از پایان فیفادی و بازی های ملی در 17 سپتامبر به مصاف بورنموث خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha