کد خبر 215627
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

دستگیری سارقان سیم و کابل با ۹فقره سرقت در میانه

دستگیری سارقان سیم و کابل با ۹فقره سرقت در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری دو سارق و کشف ۹ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در شهرستان میانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و مقابله قاطع با سارقان و در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس کلانتری ۱۳ با یکسری اقدامات، موفق به شناسایی و محل مخفیگاه سارقان شدند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در عملیات غافلگیرانه متهمین را دستگیر کردند.

رفیعی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ۹ فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در خاتمه بیان کرد: تلاش شبانه روزی پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و مبارزه جدی با مخلان امنیت است، لذا شهروندان عزیز می‌توانند با انتقال اخبار و اطلاعات خود به پلیس از طریق شماره تلفن 110، سهم خود در ایجاد امنیت را ایفا کنند.

کشف ۳ تن تخم مرغ خارج از شبکه توزیع در مراغه 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۳ تن تخم مرغ بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت در حال تردد مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار سه تن تخم مرغ فاقد هرگونه مجوز حمل و مجوز بهداشتی که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال برآورد شده کشف و خودرو مربوطه توقیف و یک متهم نیز در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق و توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی مردم با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha