کد خبر 215625
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

پوشش بیمه سلامت برای تامین هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری در کهگیلویه و بویراحمد

پوشش بیمه سلامت برای تامین هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه سلامت برای تامین هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری ۷۰ تا ۹۰ درصد پوشش می‌دهد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محسن عزیزی در دیدار با خانواده چهارقلوها افزود: والدین چهارقلوها از حمایت سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری برخوردار بوده و خداوند به آن‌ها چهار فرزند هدیه کرده است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت از هیچ حمایتی در زمینه جوانی جمعیت دریغ نخواهد کرد، گفت: این سازمان در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های کلی جمعیتی کشور، چتر حمایتی خود را روی درمان ناباروری قرار داده و پوشش خوبی برای تامین هزینه زایمان و درمان فرزندان به دنیا آمده ، مادران باردار و شیرده ایجاد کرده است.

سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست‌های جهانی جوانی جمعیت و سیاست‌های ملی در این حوزه به نیاز کشور در این زمینه اشاره و ارتقا جایگاه ایران اسلامی را در دنیا وابسته به تحقق این سیاست در بلند مدت دانست و اظهار امیدواری کرد: با عمل کردن تمام نهادها، سازمان‌ها و ادارات از جمله اداره کل بیمه سلامت استان و سایر سازمان‌های بیمه گر به تعهدات تکلیفی خود این قبیل خانواده ها حمایت شوند. 

 عزیزی بیان کرد: پرداخت ۹۰ درصدی هزینه های ناباروری در مراکز دولتی و ۷۰ درصد در بخش خصوصی و تسهیل بیمه شدن مادران باردار و کودکان زیر پنج سال بر اساس دهک خانواده از جمله تعهدات بیمه سلامت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha