کد خبر 215619
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

معاون درمان علوم پزشکی اهواز عنوان کرد:

آماده‌باش تمام بیمارستان‌های خوزستان از ابتدای مراسم پیاده‌روی اربعین

آماده‌باش تمام بیمارستان‌های خوزستان از ابتدای مراسم پیاده‌روی اربعین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به با اشاره به آماده‌باش تمامی بیمارستان‌های استان خوزستان از ابتدای مراسم پیاده‌روی اربعین، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مصدومان حوادث ترافیکی اخیر توضیحی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دکتر حبیب حی‌بر در خصوص آخرین وضعیت اقدامات درمانی این دانشگاه در ایام اربعین حسینی گفت: تمام همکاران در سراسر استان خوزستان در حال ارائه خدمات درمانی هستند و علاوه بر خدمت به زائران و بیماران، در بعضی از شهرستان‌ها نیز به دلیل موج بیماری تنفسی، در حال مدیریت این بیماران هستیم.

 وی ادامه داد: بیمارستان رازی اهواز را معین بیماری‌های تنفسی قرار داده‌ایم تا ان‌شاءالله با بهترین کیفیت در خدمت مراجعین به مراکز درمانی باشیم.

حی‌بر با اشاره به آماده‌باش تمامی بیمارستان‌های استان خوزستان از ابتدای مراسم پیاده‌روی اربعین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۷ مصدوم حوادث ترافیکی در بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی (ره) و نفت سوسنگرد بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز (۱۴ شهریورماه) با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به مصدومان حوادث ترافیکی اخیر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha