کد خبر 215605
۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

سرپرست معاونت سلامت شرکت متد در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

ارائه خدمات به جانبازان در ۵۰ مرکز توان‌بخشی و ۱۱ بیمارستان فوق تخصصی کشور

ارائه خدمات به جانبازان در  ۵۰ مرکز توان‌بخشی و ۱۱ بیمارستان فوق تخصصی کشور

مهدی شادنوش گفت: ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به ایثارگران در حیطه وظیفه متد است در این راستا ۱۱ بیمارستان فوق تخصص اعصاب و روان و حدود ۵۰ مرکز توان بخشی و کمک درمانی در کل کشور خدمات  گسترده‌ای را به جانبازان ارائه می دهند

مهدی شادنوش، سرپرست معاونت سلامت شرکت متد در گفتگو با خبرنگار  حیات؛ گفت:  بنیاد شهید تجارب بسیار زیادی در زمینه ارائه خدمات به اقشار کم توان که نیازمند خدمات توانبخشی هستند دارد، این تجارب از زمان ۸ سال جنگ شکل گرفته و پس از آن نیز،  در حوزه‌های مختلف از جمله اعصاب و روان و جسمی توسعه پیدا کرده است.

 وی ادامه داد: بنیاد شهید بنابر مسئولیت های خود، تجارب بسیار زیادی را در رفع مشکلات این حوزه دارد که تمامی این خدمات در شرکتی با سابقه بالغ بر ۳۰ سال فعالیت به اسم متد گردآوری شده است.

وی عنوان کرد:  ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به ایثارگران در حیطه وظیفه متد است که در این راستا؛ ۱۱ بیمارستان فوق تخصص اعصاب و روان، خدمات  گسترده‌ای را ارائه می‌دهیم که علاوه بر آن، به آحاد مردم و افرادی که نیازمند دریافت خدمات اعصاب و روان هستند نیز کمک می‌کنیم.

 شادنوش خاطرنشان کرد: مرکز اوروتز و پروتز که در شرکت متد فعال است،  در این خصوص نیز فعالیت بسیار گسترده‌ای در تامین لوازم مورد نیاز جانبازان از قبیل دست و پای مصنوعی و امکانات پروتزی انجام می دهد.

وی گفت: امروز با توجه به تجارب دنیا در خصوص استفاده از لوازم کمکی هوشمند، ما نیز میتوانیم این فناوری را وارد کرده و در حوزه‌های مختلف از جمله بینایی، دست و پاهای هوشمند پیشرفت‌هایی داشته و ارائه خدمات دهیم.

سرپرست معاونت سلامت شرکت متد خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ مرکز تمام بخشی و کمک درمانی در کل کشور وجود دارد، که وظیفه تامین لوازم مورد نیاز جانبازان و افرادی که نیازمند چنین امکاناتی هستند، دارند.

 شادنوش افزود: در راستای بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان باید عرض کنم؛ ما ضمن معرفی نیازهای خود به شرکت‌های دانش بنیان که طرف قرارداد ما هستند و همچنین در پژوهشکده جانبازان که در بنیاد شهید وجود دارد سعی می‌کنیم تا نیازهای خودمان را به صورت داخلی تامین کنیم و  چنانچه مجبور به استفاده از منابع خارج از کشور باشیم با بومی‌سازی می‌توانیم به تولید داخل برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha