کد خبر 215577
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

۴۶ میلیون لیتر بنزین وارداتی ترخیص شد

۴۶ میلیون لیتر بنزین وارداتی ترخیص شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: اجازه ترخیص محموله ۴۶ میلیون لیتری بنزین وارداتی سال ۱۴۰۱پس از ورورد دادستانی مرکز استان و پس از استانداردسازی و اخذ گواهی اداره استاندارد، از بندر امام خمینی (ره) استان صادر شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی با تاکید بر ضرورت رفع نیاز کشور به کالاهای اساسی و تسریع در ترخیص کالا از بنادر استان، بیان کرد: این محموله از سال گذشته تا کنون از بندر امام (ره) ترخیص نشده بود که با ورود دادستانی مرکز استان و با همکاری اداره استاندارد، مشکل ترخیص آن مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم و حفظ محیط زیست از اولویت‌های تحقق حقوق عامه دادگستری خوزستان است اظهار کرد: سال گذشته به‌ منظور حفظ ایمنی و تامین سلامت کالاها، اقدامات مشترک بسیار خوبی بین دادگستری استان و دستگاه های ناظر انجام گرفت، هم افزایی خوبی در خوزستان برای ترخیص کالا از بنادر استان وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان ادامه داد: همچنین نظارت بر کیفیت کالاها و خدمات تولیدی درون استان و بررسی کیفیت کالاهایی که در بازار استان عرضه می‌شود از دیگر اقداماتی است که دادگستری خوزستان ورود کرده است.

گمرکات خوزستان با اشاره به رویکرد دولت در سرعت بخشیدن به ترخیص کالای اساسی گفت: ۷۰ درصد کالای اساسی از گمرک بندر امام خمینی (ره) ترخیص شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha