کد خبر 215534
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

دلال‌های دور و بر خطیر اجازه کار به او را نمی‌دهند/ در فوتبال عربستان دزدها مدیریت نمی‌کنند

دلال‌های دور و بر خطیر اجازه کار به او را نمی‌دهند/ در فوتبال عربستان دزدها مدیریت نمی‌کنند

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این باشگاه و فوتبال ایران صحبت های جالبی را مطرح کرد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: من بازی‌های استقلال را دنبال نمی‌کنم ولی از هر جهت نگاه کنیم بچه ها در حال زحمت کشیدن هستند و همین که با دست خالی و این همه مشکلات تیم در حال نتیجه گرفتن است یعنی دارد کار مفید و مثبت انجام می‌شود. وضعیت استقلال از هر جهت که نگاه کنیم خوب نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که شانس تیم را برای موفقیت کاهش می‌دهد ولی همینکه بازیکنان در حال تلاش هستند نشان از عرق و تعصب روی پیراهن استقلال است و جای تشکر دارد. به نظرم با وجود اینکه بازی‌ها را نگاه نکردم ولی استقلال نسبت به شرایطش تا امروز خوب نتیجه گرفته است و فراتر از حد انتظار بوده است.

وی افزود: مشکل مهم و عمده این روزهای استقلال این است که مدیرعامل و سرمربی اختلاف دارند و هیچ مجموعه‌ای با این شکل اختلافات داخلی پیش نمی‌رود. تا عوامل یک مجموعه هم دل و هم راه نباشند و هماهنگ نباشند به موفقیت نمی‌رسند. الان جواد نکونام مسیر خودش را می‌رود و خطیر مسیر خودش را و مجموعه به این شکل به موفقیت نمی‌رسد. به نظرم این دو نفر باید با هم به توافق برسند و در یک مسیر قدم بردارند چرا که به سود جفتشان و مجموعه است.

پیشکسوت استقلال در ادامه عنوان کرد: خطیر چرا سراغی از پیشکسوتان استقلال نمی‌گیرد؟ زمان حجت کریمی خیلی وضعیت از این بهتر بود. خطیر باید از پیشکسوتان باشگاه کمک بخواهد و ما را دور هم جمع کند و از ما نقطه نظر بخواهد. باید افراد درست و حسابی و دلسوز کنار خودش قرار دهد. این دلال‌هایی که دور و اطراف او جمع شده‌اند چه کمکی می‌توانند به استقلال بکنند؟

روشن در مورد برطرف شدن مساله میان ایران و عربستان در فوتبال هم عنوان کرد: خدا را شکر این موضوع حل شد. فوتبال عربستان پیشرفت خوبی داشته و توانستند با مشاوران اقتصادی درست و حسابی هم پول و هم توجه به کشورشان و فوتبالشان بیاورند. شما فکر می‌کنید اینها پول زیادی خرج کردند که رونالدو و نیمار را آوردند ولی با نگاه اقتصادی حتی برایشان درآمد هم دارد. آنها به خوبی از مشاوران اقتصادی درست استفاده می‌کنند و فرق فوتبال عربستان و ایران همین است. آنجا افراد پولدار هزینه می‌کنند و مشاوران اقتصادی می‌گویند کجا هزینه کن. در آنجا دزدها مدیریت نمی‌کنند که صرفاً دنبال پر کردن جیب خودشان باشند.

وی در پایان گفت: آمدن بازیکنان بزرگ به ایران به این واسطه اتفاق خوبی است و ای کاش با مدیریت درست از ابتدا اصلاً اجازه نمی‌دادیم چنین مناقشه‌ای شکل بگیرد که بخواهیم برطرفش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha