کد خبر 215288
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

رئیس بازرسی فراجا: دیپلماسی مرزی به خوبی در مرز خسروی برقرار شده است

رئیس بازرسی فراجا: دیپلماسی مرزی به خوبی در مرز خسروی برقرار شده است

رئیس بازرسی فراجا با اشاره به وضعیت مطلوب خدمت رسانی در مرز خسروی، گفت: در مرز خسروی همه پای کار هستند و به معنای واقعی کلمه دیپلماسی مرزی و تعامل سازنده و کارسازی با کشور همسایه برقرار شده، ضمن اینکه ماموریت حفاظت از مرز و تامین امنیت زوار نیز با هوشیاری و هوشمندی در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار «مهدی معصوم بیگی» در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته کمتر از ۳۰۰ هزار نفر از طریق مرز خسروی به حرم اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شدند ، اما امسال تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق این مرز خارج شده اند و این امر بیانگر این است که آمادگی لازم در انتظامی و مرزبانی استان برای این ماموریت وجود داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموریت اربعین از جمله ماموریت هایی است که سرمایه افزا است و سرمایه اجتماعی و منزلت سازمان فراجا را ارتقاء می دهد، گفت: این ماموریت یک اندوخته و ذخیره معنوی برای کارکنان انتظامی شرکت کننده است و امیدوارم همه کارکنان از فیوضات این ماموریت و اجر خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهره مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بخش قابل توجهی از کارکنان انتظامی در این ایام یا زائر بوده و یا خدمتگزار به زوار هستند که به هر حال ارزشمند و مهم است.

رئیس بازرسی فراجا با اشاره به تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در این ماموریت، اضافه کرد: اگر بالاتر از ۲۰ نمره ای برای ارزیابی تلاش و اقدامات کارکنان انتظامی قابل محاسبه و اعطا بود، یقینا باید آن نمره را به همکاران اعطا می کردیم و به این لحاظ از تلاش همه همکاران تقدیر و تشکر می کنم.

سردار معصوم بیگی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قدردانی کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی در راستای آموزش زائران ، اطلاع رسانی و همچنین به تصویر کشیدن اقدامات و فعالیت ها توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی در حال انجام است .

این مقام ارشد انتظامی همچنین از اقدامات و فعالیت های شبانه روزی انجام شده توسط مجموعه های یگان ویژه ، پلیس پیشگیری ، پلیس آگاهی ، پلیس راهور ، پلیس راه ، یگان ویژه و سایر قسمت های انتظامی که مجاهدانه در ماموریت اربعین در حال تلاش هستند ، قدردانی کرد .

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: با بیان اینکه یکی از مظاهر وحدت ، انسجام و برادری در فراجا ماموریت اربعین است ، خاطرنشان کرد : چنانچه این همدلی ، رفاقت و همبستگی نباشد ، این ماموریت به خوبی انجام نمی شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه از امروز و روزهای پیش رو شیب تردد زوار در مسیر برگشت به کشور است، گفت: در این ایام ضروری است که توان بیشتری برای ماموریت ورود و برگشت زائرین در نظر گرفته شده و ظرفیت سازی در این حوزه باشد و تمام تلاش ها در راستای پیشگیری از تصادفات ، تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم بکارگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha