کد خبر 215157
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

بوشهری‌ها سفرهای غیرضرور را به هفته آینده موکول کنن

بوشهری‌ها سفرهای غیرضرور را به هفته آینده موکول کنن

 معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع)، از هم استانی ها درخواست می‎شود حتی الامکان سفرهای خود را به هفته آینده و پس از پایان بازگشت زائران موکول کنند.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی شهابی روز یکشنبه در حاشیه حضور در میز خدمت اربعین در پایانه بوشهر اظهار کرد: در شرایط کنونی جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی(ع)، بخش قابل توجهی از ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان در اختیار زائران اربعین قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح اربعین در ۲۷ مردادماه تاکنون ۲۱ هزار و ۶۴۰ زائر استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه جابجا شده اند.

شهابی افزود: طی این مدت، ۱۶ هزار و ۷۵۸ زائر استان به شلمچه منتقل و چهار هزار و ۸۸۲ زائر نیز به بوشهر بازگردانده شدند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: مسافران و زائران اگر با مشکلاتی در خصوص نحوه بلیت ‌فروشی و نرخ کرایه مواجه شدند می‌توانند به میز خدمت مراجعه و مسئله‌ خود را با کارشناسان مطرح کنند و سامانه شبانه‌روزی ۱۴۱ آماده پیگیری درخواست‌های کاربران جاده‌ای است.

شهابی از فعال بودن گشت های راهداری در استان به خصوص در محورهای منتهی به خوزستان خبر داد و یادآور شد: همچنین کارشناسان این اداره در پایانه مرزی شلمچه بر روند فعالیت ناوگان اتوبوسی استان و جابجایی زائران نظارت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha