کد خبر 215145
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

خدمات دارویی درمانی موکب ایثارگران لرستان به بیش از 2 هزار زائر اربعین

خدمات دارویی درمانی موکب ایثارگران لرستان به بیش از 2 هزار زائر اربعین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به ارائه خدمات درمانی موکب ایثارگران لرستان به بیش از ۲ هزار نفر، افزود: در داخل موکب رده های مختلفی از ایثارگران کرمانشاه و ایلام نیز در کارهای درمانی، پخت غذا و اسکان همکاری می‌کنند.

  به گزارش گروه استان های حیات؛ هبت‌اله هاشمی صبح امروز در بازدید از موکب ایثارگران لرستان واقع در مسیر نجف به کربلا، اظهار کرد: این روزها  تجلی حرکت تمدن ساز اربعین حسینی در طریق نجف به کربلا را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: موکب ایثارگران بنیاد شهید لرستان امسال حرکتی را در قالب کار درمانی و دارویی شروع کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه تیم درمانی این مجموعه ۸ روزی است که در مسیر نجف به کربلا ارائه خدمت می‌کند، افزود: انجام فعالیت‌های درمانی و پخش دارو از ساعت ۱۹ تا ۴ صبح در کنار خیابان و جاده از جمله اقدامات این تیم است.

هاشمی بیان داشت: پخت سه وعده غذا و اسکان روزانه ۲ هزار نفر در کنار فعالیت درمانی و دارویی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی موکب ایثارگران لرستان به بیش از ۲ هزار نفر، افزود: در داخل موکب رده های مختلفی از ایثارگران کرمانشاه و ایلام نیز در کارهای درمانی، پخت غذا و اسکان همکاری می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تاکید بر اینکه نگاه موکب ایثارگران استان تمدنی و جهانی است، از ارائه خدمت به زوار کشورهای مختلف خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha