کد خبر 215143
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

فرمانده سپاه بوشهر: سالروز شهادت رئیسعلی دلواری روز عزت مردم استان است

فرمانده سپاه بوشهر: سالروز شهادت رئیسعلی دلواری روز عزت مردم استان است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بی‌گمان سالروز شهادت ابرمرد تاریخ بوشهر شهید رئیسعلی دلواری را باید روز عزت و آزادگی مردمان دیار دارالحماسه نامید.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: رئیسعلی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس است و ملت ایران همانند شهید رئیسعلی دلواری که در مقابل انگلیس ایستادگی کرد، امروز در برابر قدرت های متجاوز به سرکردگی آمریکا ایستاده است و از دشمنان هیچ واهمه‌ای در دل ندارد.(مقام معظم رهبری)

بی‌گمان سالروز شهادت ابرمرد تاریخ بوشهر شهید رئیسعلی دلواری را باید روز عزت و آزادگی مردمان دیار دارالحماسه نامید. اهالی خونگرم و شجاع بوشهر با دفاع جانانه و مقدس خود، غیرت جنوبی را به فرماندهی شهید سرافراز رئیسعلی دلواری به نمایش گذاشتند، در حالی که دشمن استعمارگر و روباه صفت، کشتی‌های جنگی و توپخانه و انواع سلاح‌ها را به همراه داشت اما قلب مالامال از خداجویی و اسلام خواهی مردم بوشهر شکست مفتضحانه‌ای را برای استعمار پیر رقم زد.

 در ادامه این پیام آمده است: ۱۲ شهریور ماه هر سال فرصتی است تا به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری و قیام مردم جنوب از آن به عنوان رمز دو قرن مقاومت مردم جنوب یاد کنیم و ضمن یادآوری شخصیت شهید رئیسعلی دلواری و سایر بزرگان استان در مبارزه با استعمار و دفاع جانانه او و دیگر یاران از کشور به بازخوانی تاریخ تجاوزات استعمار پیر بریتانیا بپردازیم.

اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار دوام توفیق و پایداری همه مردمان این دیار دین مدار را از خداوند منان مسئلت دارم و از جوانان عزیز می خواهم که این شخصیت کم نظیر را به عنوان الگوی خود در مبارزه با استعمار قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha