کد خبر 215083
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

کادرفنی با اشراف کامل به مسابقات بازیکنان را دعوت می‌کنند

کادرفنی با اشراف کامل به مسابقات بازیکنان را دعوت می‌کنند

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و نفرات دعوت شده به اردو صحبت کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص فهرست جدید تیم ملی که از سوی امیر قلعه‌نویی برای اردوی اخیر و دو دیدار تدارکاتی با بلغارستان و آنگولا اعلام شده است اظهار داشت: این صحبتی که من می‌کنم برای امروز نیست و همیشه از قدیم هم گفته‌ام فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی مطابق با سلیقه سرمربی تیم است و کسی حق دخالت در آن را ندارد. سرمربی تیم ملی و کادرفنی به دقت بازی‌ها را بررسی می‌کنند و بر اساس استراتژی خودشان بازیکن دعوت می‌کنند. سرمربی تیم ملی پاسخگوی نتایج تیم است و باید آزادی عمل داشته باشد و من و امثال من حق دخالت نداریم.

وی افزود: من به عنوان پیشکسوت پرسپولیس بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و شما با یک پیشکسوت استقلال صحبت کنید او هم بازی‌های تیم مورد نظرش را دنبال می‌کند ولی ما از کجا می‌دانیم فلان بازیکن آلومینیوم یا نساجی برفرض عملکردش چطور بوده است؟ یا فلان بازیکن لژیونر در ترکیه چطور عمل کرده است؟ کادرفنی تیم ملی به دقت بازی‌ها را زیر ذره بین می‌برد و اشراف کامل دارد و با خود بازیکنان در تماس است. می‌داند فلان بازیکن چقدر آماده است یا فلانی مصدومیت جزئی دارد. برای همین ما حق اظهار نظر در مورد لیست تیم ملی را نداریم.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: برایم یک نکته جالب است که کی‌روش 7-8 سال در ایران بود و وقتی فهرست تیم ملی اعلام می‌شد کسی اعتراض نمی‌کرد ولی حالا که سرمربی ایرانی آمده هر تصمیمی بگیرد همه به او اعتراض می‌کنند. واقعاً ما ایرانی‌ها غریب پرست هستیم. به نظرم باید از قلعه‌نویی حمایت کرد و حتی اگر در جام ملت‌ها نتیجه نگرفت هم تا جام جهانی بعدی روی نیمکت تیم ملی بماند.

ابراهیمی در مورد عدم دعوت از کنعانی زادگان هم توضیح داد: به هر حال سرمربی تیم ملی حق دارد مسائل انضباطی را هم در کارش اولویت قرار دهد تا نظم و انضباط در تیم برقرار باشد. وقتی 2-3 بار با موارد این چنینی برخورد شود حساب کار دست بقیه هم می‌آید تا دیگر دست به بی انضباطی نزنند. بخشی از مربیگری هم همین است.

وی در مورد سردار آزمون و اینکه گفته می‌شود بندی در قراردادش وجود دارد که در آن قول داده برای تیم ملی بازی نکند هم گفت: من نمی‌دانم این موضوع صحت دارد یا نه. فکر نمی‌کنم چنین بندی در قراردادش گذاشته باشد. هرکسی به پیراهن تیم ملی کشورش عرق و تعصب دارد. اطلاعی در این خصوص ندارم ولی فکر نمی‌کنم درست باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha