کد خبر 214947
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

کمیته امداد شاهرود ۲۶۰ طرح برای وام اشتغال به بانک معرفی کرد

کمیته امداد شاهرود ۲۶۰ طرح برای وام اشتغال به بانک معرفی کرد

رییس کمیته امداد امام خمینی امام خمینی(ره) گفت: ۲۶۰ طرح برای دریافت وام اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدمهدی اصغری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال وام به ۱۰۶ مجری این طرح‌های اشتغال پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۲۳ خانوار مددجوی زیر پوشش ماهانه کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند، ابراز کرد: چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از ابتدای سال تاکنون هزینه درمانی برای بیماران خاص، صعب العلاج، زمین‌گیر و نیازمند نگهداری تحت حمایت پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شاهرود گفت: ۲۲ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ۱۷۵ مددجو از محل صندوق امداد ولایت و بانک مهر پرداخت شد.

اصغری با اشاره به اینکه دلجویی از ۱۲۰ خانواده تحت پوشش با حضور مسئولان شهرستان و کارشناسان امداد انجام شد، تاکید کرد: ۸۵ نفر از مددجویان به کربلای معلی در ایام اربعین اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برنامه آموزش خانواده و اردوهای آموزشی و تربیتی برای ۴۸۵ نفر برگزار شد، ادامه داد: هشت واحد مسکونی مددجویی و همچنین ۱۳ سری جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در اختیار مددجویان قرار گرفت.

اصغری به پرداخت اجاره مسکن به ۱۹۴ مددجوی تحت حمایت به مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: وام ودیعه مسکن نیز به ۸۳ نفر به مبلغ ۴۷ میلیارد ریال اختصاص یافت.

رییس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) شاهرود گفت: حمایت از ۹۴۸ دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش با پرداخت کمک هزینه تحصیل و شهریه دانشگاه دیگر خدمت این نهاد است.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۵۷۰ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۳۷۱ نفری هم‌اکنون زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود قرار دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۳ خانوار کمک معیشت بگیر و ۵۴۷ خانوار تک و چند خدمتی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha