کد خبر 214910
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

آیا تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت دارد؟

آیا تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت دارد؟

خبر تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از مهرماه در روزهای اخیر بازار رسانه‌های غیر رسمی در بستر شبکه‌های اجتماعی را گرم کرده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ انتشار خبری از یک کانال بی‌نام و نشان با عنوان تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از مهرماه در روزهای اخیر بازار رسانه‌های غیررسمی در بستر شبکه‌های اجتماعی را گرم کرده است.

فضای کهگیلویه و بویراحمد متاثر از این خبر غیر رسمی و بدون پشتوانه شده، تا جایی که گمانه زنی‌ها برای استاندار بعدی آغاز و حتی برخی آستین بالا زده تا برای استاندار شدن نیروی وابسته و مورد دلخواه خود رایزنی‌ها را آغاز کنند که در این زمینه بررسی‌ها نشان می‌دهد انتشار این خبر بدون سند هیچ گونه وجاهتی و شانی ندارد و هدف کند شدن فضای کار و خدمت در استان بوده است.

یکی از مسئولان وزارت کشور در این زمینه گفت: با توجه به درپیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعید می‌دانم حتی به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد فکر شود، چه برسد به اینکه به مرحله اجرا برسد.

وی تاکید کرد: سید علی احمدزاده در این مدت باید با تلاش شبانه روزی به فکر رفع مشکلات مردم و افزایش سرمایه‌گذاری با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال باشد و همچنین مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه را فراهم کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز به شایعه تغییر استاندار واکنش نشان داد و افزود: سید علی احمدزاده مورد حمایت مجموعه دولت و وزیر کشور بوده و هرگونه خبری مبنی بر تغییر شایعه و از اساس کذب و نادرست است.

مرادعلی پیوند اظهار داشت: این دست حاشیه‌ها و شایعات کمکی به توسعه استان نمی‌کند و استاندار مسیر خدمت و فعالیت‌های پیگیر و دلسوزانه خود را برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد مانند سابق با قدرت ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: این شایعه پراکنی‌ها فقط جریان سالم رسانه‌ای را مخدوش نموده و سبب کاهش اعتبار و اعتماد به جریان رسانه‌ای زحمت کش استان خواهد شد که می‌طلبد همگان از نشر این اخبار نادرست دوری کنند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای شروع بکار در این استان با وجود برخی انتقادهای عملکردی که بر وی وارد است اما از هیچ کوششی برای رفع مشکلات و کمک به توسعه به نسبت آنچه در توان دارد، دریغ نکرده است.

هرچند انتظار می‌رفت سید علی احمد زاده به محض استقرار در ساختمان استانداری برای رفتن مدیران دولت قبل و انتصاب حامیان دولت فعلی که نگاه و اندیشه دولت را قبول دارند، همت کند. ولی هنوز بسیاری از مدیران دولت قبل در استان مستقر بوده و برخی از انتصاب‌ها نیز نسبتی با فضای گفتمانی دولت سیزدهم ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha