کد خبر 214891
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان:

حدود ۳۶۲ کیلومتر شبکه توزیع برق البرز در دولت سیزدهم اجرایی شده است

حدود ۳۶۲ کیلومتر شبکه توزیع برق البرز در دولت سیزدهم اجرایی شده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: در دولت سیزدهم حدود ۳۶۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در استان اجرایی شده  و توسعه این شبکه همچنان در اولویت این شرکت قرار دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسن کریمی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت برق البرز به  یک میلیون و ۴۹۶ هزار مشترک خدمات رسانی می‌کند، اظهار کرد: حدود ۶۸ هزار و ۲۳۸ مورد از این مشترکان در دولت سیزدهم اضافه شده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بازگشت ساعات کاری ادارات به حالت عادی از ۱۵ شهریور ماه توضیح داد: امسال هدفگذاری کاهش هزار مگاواتی مصرف برق در ادارات تعریف شده بود که یکی با اصلاح ساعت کار ادارات و دیگری نظارت بر سامانه‌های سرمایشی و مصرف برق ادارات پیگیری شد.

وی گفت: قرار بر این بود ۳۰ درصد در ساعت اداری و ۶۰ درصد پس از پایان ساعت اداری مصرف برق ادارات کاهش داشته باشد.

این مسئول توضیح داد: با عبور از پیک مصرفی و نزدیک شدن به فصل پاییز و کاهش گرمای هوا، بنا شده ساعات کاری ادارات از ۱۵ شهریور ماه به حالت عادی باز گردد.

کریمی با بیان اینکه با همکاری مشترکان تابستان امسال  طرح قطعی برنامه ریزی برق برای مشترکان خانگی اجرایی نشد، گفت: از مردم درخواست می‌شود همچنان مدیریت مصرف را مورد توجه قرار دهند تا روزهای باقی مانده از تابستان هم بدون مشکل سپری شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز ادامه داد: دراین شرایط از مشترکان درخواست می‌شود کولرهای آبی را روی دور کند قرار داده و کولرهای گازی را روی دمای ۲۴ درجه تنظیم کنند.

این مسئول افزود: علاوه بر این مشترکان باید در طول روز حتی الامکان از نور طبیعی خورشید استفاده کنند و لامپ‌های اضافی را هم خاموش کنند.

کریمی تاکید کرد: از مشترکان درخواست می‌شود از تجهیزات برقی غیر ضروری در ساعات اوج مصرف (۱۰صبح تا ۱۰ شب) استفاده نکنند و تجهیزات برقی غیرضروری را از برق جدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha