کد خبر 214860
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۳۰۰ پروژه نیمه تمام فرهنگی کشور در دولت سیزدهم تعیین تکلیف می‌شوند

۳۰۰ پروژه نیمه تمام فرهنگی کشور در دولت سیزدهم تعیین تکلیف می‌شوند

اسماعیلی گفت: تعیین تکلیف و تکمیل حدود ۳۰۰ پروژه نیمه تمام عمرانی در حوزه فرهنگ کشور توسط دولت سیزدهم در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به وجود ۵۰۰ پروژه نیمه کاره عمرانی در حوزه فرهنگ کشور، گفت: حدود ۳۰۰ پروژه بالای پیشرفت ۴۰ تا ۵۰ درصد تا پایان چهارساله اول دولت به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: طی ۲ سال اخیر صدها پروژه نیمه کاره در سراسر کشور توسط دولت سیزدهم به اتمام رسیده است، و تلاش دولت بجز در موارد بسیار خاص، پرهیز از کلنگ زنی جدید در این حوزه بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص برخی انتقادات مبنی یر عدم نوآوری و جوان پسند نبودن نمایشگاه‌های مد و لباس اسلامی، اظهار کرد: امسال جشنواره بزرگ فجر برای عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری جلسه زیست عفیفانه با حضور رییس جمهور تصریح کرد: برپایی سکوهای فروش مستقیم لباس‌های زیست عفیفانه از موارد مورد تاکید رییس جمهور است که برای مرحله اول در تهران و شهرهای بزرگ اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این سکوها به تدریج در کل کشور دایر می‌شود تا لباس متناسب با فرهنگ دینی، اسلامی و ایرانی با بهترین شکل و قیمت مناسب در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: به همین منظور چند نمایشگاه عرضه مستقیم لباس‌های زیست عفیفانه تا پایان شهریور جاری به منظور ارائه لباس مناسب، مطابق زیبایی شناختی و با کیفیت و قیمت مناسب در تهران و برخی شهرها عرضه می‌شود و در آینده نیز برای استان‌ها انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha