کد خبر 214842
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

منتظر محمد می‌خواهد المپیکی شود

منتظر محمد می‌خواهد المپیکی شود

راضی شنیشل، سرمربی تیم ملی امید عراق، برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس نام ۲۳ بازیکن را اعلام کرد که در بین آن‌ها منتظر محمد، هافبک جنجالی که از استقلال به مس رفسنجان رفته، دیده می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ راضی شنیشل، سرمربی تیم ملی امید عراق، برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس نام ۲۳ بازیکن را اعلام کرد که در بین آن‌ها منتظر محمد، هافبک جنجالی که از استقلال به مس رفسنجان رفته، دیده می‌شود.

اسامی بازیکنان تیم ملی امید عراق برای این مسابقات به شرح زیر است:

کمیل سعدی، محمد حسن، حسن عباس، ادم طالب، اموری فیصل، الکساندر اوراها، حسین الاوندی، بلند آزاد، حسین عامر، ذوالفقار یونس، رضا فاضل، زید تحسین، علی جاسم، آمار غالب، کاظم رعد، کرار سعد، منتظر محمد، کرار محمد، مصطفی سعدون، مصطفی سعید، منتظر عبدالامیر، نهاد محمد و یوسف الامام.
منتظر محمد می‌خواهد المپیکی شود
منتظر محمد که به تازگی شرایط بازی را در مس رفسنجان پیدا کرده با گذر از حواشی اخیر توانسته اعتماد ساکت الهامی را برای حضور در ترکیب مسی‌ها جلب کند، او امیدوار است تا بتواند با دیگر هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی امید عراق جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کند، با این توضیح که تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق دو بار در المپیک‌ حضور داشته و در المپیک ۲۰۰۴ به مقام چهارم دست یافته است.

تیم ملی عراق در مرحله انتخابی مقدماتی المپیک پاریس باید با تیم‌های کویت، تیمور شرقی و ماکائو رقابت کند. این دیدارها به میزبانی کشور کویت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha