کد خبر 214746
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

سهرابیان: قهرمانان برای تامین مخارج زندگی و آینده نیاز به شغل و حمایت دارند

سهرابیان: قهرمانان برای تامین مخارج زندگی و آینده نیاز به شغل و حمایت دارند

رییس فدراسیون قایقرانی از مالیات به عنوان یکی از مسایل مشکل‌ساز برای فدراسیون‌های ورزشی یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ علیرضا سهرابیان با بیان اینکه مالیات یکی از مسایل مشکل‌ساز برای فدراسیون‌های ورزشی، است، اظهار داشت: متاسفانه حساب شخصی برخی از فدراسیون‌ها نیز بدلیل مالیات بسته شده و این مشکل از روسای فدراسیون‌های قبل به رییس فدراسیون جدید رسیده و این امر در زمینه اعزام‌های ورزشی مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: حق و حقوق مربیان و ورزشکاران بسیار ناچیز است و نهایتا دریافتی ورزشکاران از فدراسیون که پول تو جیبی محسوب می‌شود به ۷ میلیون تومان می‌رسد که متاسفانه به این مبلغ ناچیز نیز مالیات تعلق می‌گیرد.

سهرابیان در ادامه گفت: ثبت نشدن بیمه تامین اجتماعی ورزشکاران و مربیان که عمرشان را صرف ورزش کرده اند یکی دیگر از معضلاتی است که فدراسیون‌ها با آن درگیر هستند و زمانی که ورزشکار و یا مربی بازنشسته می‌شود درآمد و حق و حقوقی ندارد که رفع آن نیازمند پیگیری و حمایت است.

رییس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: ورزشکاران کشورمان، کسانی هستند که بارها با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورشان در عرصه‌های بین‌المللی اشک شادی را در مردم کشورشان جاری کرده‌اند و موجب شادی دل هموطنانشان شده‌اند و وظیفه ماست که با برنامه ریزی و همفکری مشکل بازنشستگی و درآمدشان را رفع کنیم.

سهرابیان در پایان تاکید کرد: ورزشکاری شغل نیست، بلکه یک دوره فعالیت ورزشی و قهرمانی دارد و ورزشکارانمان برای تشکیل خانواده و ادامه زندگی نیازمند شغل هستند که امیدوارم بتوانیم در این مسیر اقدامات موثری داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha