کد خبر 214716
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

موکب شهدای شهرستان‌های استان تهران "عمود صفر" در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)مستقر شد

موکب شهدای شهرستان‌های استان تهران "عمود صفر" در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)مستقر شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، موکب شهدای شهرستان‌های استان تهران با نام"عمودصفر"در ترمینال سلام مجموعه فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره) به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و با همکاری ستاد مرکزی اربعین بنیاد شهید، قرارگاه مرکزی فضای مجازی ایثار و تشکل‌های ایثارگری شهرستان‌های استان تهران مستقر شد.

عباسعلی رضایی امروز پنج‌شنبه 9 مردادماه با حضور در ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار حیات با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: امسال برای دومین سال متوالی است که اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده‌نگه داشتن نام و یاد شهیدان، اقدام به برپایی موکب شهدای شهرستان‌ها با نام"عمود صفر"در فرودگاه امام خمینی(ره)می‌نماید. 

وی افزود:این موکب ضمن تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت و خوانش وصیت‌نامه شهدا توسط زائران اربعین حسینی(ع)، اقدام  مصاحبه و گفتگو با زائرانی می‌پردازد که در این سفر به نیابت از یک شهید دوران دفاع مقدس و یا مدافع حرم در مسیر راهپیمایی اربعین گام برمی‌دارند. 

این مقام مسئول در بنیاد شهید تصریح کرد: امسال نیز برای چندمین سال متوالی موکب شهدا نیز در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین با هدف خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرری برپا می‌شود. 

رضایی در پایان با قدردانی از همه دستاندرکاران برگزاری همایش عظیم اربعین تاکیدکرد: همه کسانی‌که امروز در مسیر نجف تا کربلا گام برمی‌دارند بدانند که این مسیر به برکت خون هزار شهید باز شد. 

بر اساس این گزارش"موکب عمود صفر" تا روز اربعین حسینی در سالن مربوط به سوار شدن مسافران در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) مستقر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha