کد خبر 214702
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

بازارگردی ‌وزیر اقتصاد در همدان/ ‌خاندوزی: مسیر پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان ‌تسهیل می‌شود

بازارگردی ‌وزیر اقتصاد در همدان/ ‌خاندوزی: مسیر پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان ‌تسهیل می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر خود به استان همدان از چند مجتمع صنعتی و تولیدی بازدید کرد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ احسان خاندوزی صبح امروز در بدو ورود به استان همدان بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان همدان از چند مجتمع صنعتی و تولیدی بازدید و از نزدیک در جریان فرآیند تولید این واحدها قرار گرفت.

وی در این بازدیدها ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران استان، دستورهای لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور ضمن بازدید امروز خود از مجتمع های تولیدی و صنعتی ماشین سازی برزگر، ویسپا و شهرک بنکداران استان همدان بازدید و شنوای مشکلات و درخواست های مدیران این واحدها شد.

گفتنی است نشست با فعالان اقتصادی و بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان از دیگر برنامه‌های وی در استان همدان است که بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

وزیر اقتصاد و دارایی کشور همچنین در ادامه بازدیدهای خود در استان همدان به بازار شهر رفت و از نزدیک با کسبه و اصناف سطح بازار همدان دیدار و گفت و گو کرد.

در حاشیه بازدیدهای امروز، وزیر اقتصاد و دارایی کشور در خصوص ظرفیت های اقتصادی استان همدان، گفت: همدان علاوه بر اینکه در حوزه فرهنگی و تاریخی سرآمد است در مباحث اقتصادی به خصوص در بخش کشاورزی نیز از استان های پیشرو در کشور به شمار می رود.

احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیاز است نسبت به جهش اقتصادی استان همدان از سوی دولت توجه بیشتری به این استان شود.

وی افزود: هدف این بازدیدها پاسخ به توقع تولیدکنندگان از دولت و رفع موانع و مشکلات آنان است چرا که تولیدکنندگان توقع حمایت از دولت را دارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: تلاش ما این است فضا برای فعالیت صادراتی فعالان اقتصادی فراهم شود و زمینه توسعه و گسترش فعالیت ها و تولیدات آنان نیز گسترده شود.

خاندوزی تاکید کرد: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان، رئیس امور مالیاتی کشور و مدیرعامل بانک کشاورزی همراه ما هستند تا موضوعات و مشکلات تک تک واحدهایی که نیازمند رسیدگی ویژه مالیاتی و دریافت تسهیلات هستند کمک و مشکلات حل شود.

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با تصمیماتی که امروز اتخاذ می‌شود مشکلات حل، قوانین دست و پاگیر کنار و با رفع موانع تولیدی و وارداتی شاهد توسعه بیشتر صنعت و اقتصاد استان همدان باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت های استان و درخواستی که استاندار همدان داشت مسیر پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان استان تسهیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha