کد خبر 214679
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

فراهم شدن ۳۰۰ فرصت شغلی با فعال شدن میدان نفتی خشت کازرون

فراهم شدن ۳۰۰ فرصت شغلی با فعال شدن میدان نفتی خشت کازرون

فرماندار کازرون گفت: با آغاز فعالیت دو باره میدان نفتی بخش خشت و کنارتخته این شهرستان در نیمه دوم سال آتی و وارد مدار تولید شدن آن، برای افزون بر ۳۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمد علی بخرد، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میدان نفتی سال ۸۶ تعطیل شده بود که طی ۹ ماه گذشته اقدامات متعددی برای فعال شدن مجدد آن انجام شد.

وی، ظرفیت استخراج این میدان نفتی را روزانه ۱۰ هزار بشکه اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر درآمد ارزی حاصل از صادرات نفت، فعالیت مجدد این میدان نفتی و بهره مندی از یک درصد سهم نفت گاز، به توسعه و پیشرفت شهرستان کازرون نیز کمک خواهد کرد.

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان اولویت است
فرماندار کازرون اظهار کرد: اولویت ما در شهرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام است و به دنبال شروع ساخت پروژه جدید در شهرستان نیستیم. 

فراهم شدن ۳۰۰ فرصت شغلی با فعال شدن میدان نفتی خشت کازرون

بخرد، یکی از این پروژه ها را سد نرگسی کازرون دانست و گفت: یکی از مطالبات کشاورزان این شهرستان تکمیل این سد است که با آبگیری و بهره برداری از آن، علاوه بر کمک به تامین آب کشاورزی منطقه، آب مورد نیاز بخش صنعت و آب آشامیدنی مردم را نیز تامین خواهد کرد.

وی، میزان پیشرفت فیزیکی سد نرگسی کازرون را ۸۵ درصد برشمرد و گفت: امیدواریم با انتقال دو روستای مستقر در مسیر مخزن سد، سال آینده شاهد آبگیری مقدماتی این سد با صرف اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال باشیم.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha