کد خبر 214639
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

احمدی نیا در گفتگو با «حیات» خبر داد؛ 

بقای نظام اسلامی به فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است

بقای نظام اسلامی به فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: شکل گیری نظام اسلامی با ایثار و از خودگذشتگی مردم به پا شده و بالطبع حفظ نظام و بقای آن نیز با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است.

مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان در گفتگو با خبرنگار حیات دولت شهیدان رجایی و باهنر را منحصربه فرد و تاریخی دانست و بیان داشت: امروز در دولت سیزدهم فرصت خدمت در مسیر گام دوم انقلاب و مطالبات مقام معظم رهبری فراهم است. 

وی جمهوری اسلامی را امانت شهدا دانست و اذعان داشت: نظام اسلامی با ایثار و از خودگذشتگی مردم برپا شد و بالطبع حفظ نظام و بقای آن نیز با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده و تلاش در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به مثابه تلاش در راستای حفظ نظام اسلامی و ارزشهای اسلام، قرآن و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت آن حضرت می‌باشد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان کارمندان و ادارات دولت مردمی را  نیازمند ایده های خلاق و نو دانست و تاکید کرد: باید در این زمینه برنامه ریزی هدفمند و مستمر صورت پذیرد. 

وی گفت: راهپیمایی اربعین حماسه ماندگار مردم ایران در دلدادگی به سالار شهیدان کربلا است که در سال‌های اخیر به یک حماسه بین‌المللی تبدیل شده و توانسته جبهه همه مظلومان و مسلمانان عالم را متحد کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha