کد خبر 214625
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

سپهرزاد: شش ورزشکار ما شانس مدال دارند/ بهترین ها را برای مسابقات اعزامی انتخاب کردیم

سپهرزاد: شش ورزشکار ما شانس مدال دارند/ بهترین ها را برای مسابقات اعزامی انتخاب کردیم

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی ایران در مورد شانس کسب مدال ورزشکاران دوومیدانی ایران در بازی های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هادی سپهرزاد، مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی ایران نیز در مورد شانس کسب مدال ورزشکاران دوومیدانی ایران در بازی های آسیایی اعلام کرد: به صورت کلی پیش بینی نمی‌کنیم و باید ببینیم ورزشکار رکورد خود را تکرار می کند یا خیر؟ در مجموع 6 ورزشکار شانس مدال دارند و دو ورزشکار نیز در صورت بهبود رکورد خود شانس مدال دارند.

وی در مورد احسان حدادی نیز توضیح داد: همه احسان حدادی را با رکورد 69 متر ارزیابی می کنند در حالی که 59 متر در مسابقات مدال برنز گرفته است و بالای 60 متر پرتاب شانس مدال وجود دارد و در مسابقات قهرمانی آسیا با رکورد 60 متر و 30 سانتی متر مدال نقره گرفته اند.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی ایران با بیان اینکه امسال چالش‌های زیادی داشتیم و یکی از چالش‌ها این بود که قهرمانی آسیا در سال بازی‌های آسیایی برگزار شد، گفت:  ورزشکاران باید 2 بار به مرز آمادگی می‌رسیدند ولی امیدواریم در بازی‌های آسیایی به پیک مدنظر برسند. یکی دیگر از چالش‌ها بسته شدن زودهنگام تیم بود به همین دلیل جامعه دوومیدانی در چالش قرار گرفت.

سپهرزاد افزود: با این حال سعی کردیم بهترین‌ها را برای بازی‌ها انتخاب کنیم. احسان حدادی دیر برای تمرینات حرفه‌ای استارت زد و خدا را شکر توانست خود را به گروه اعزامی ما برساند. 2 رکوردگیری انجام شد یکی را 60 متر و 34 انداخت و در دیگری به 60 متر و 50 رسید.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از چالش‌ها کم بودن تعداد سهمیه‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی بود، عنوان کرد: باید قبول کنیم که دوومیدانی یک ورزش کمی است و در تعداد زیاد می‌توان اتفاقات خوب را رقم زد. همان‌طورکه کاوه موسوی در سال 2010 به مدال نقره رسید با این حال ما 8 نفر از بهترین دوومیدانی‌کاران را انتخاب کردیم که فکر نمی‌کنم حرف و حدیثی در این خصوص باشد. 

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی ایران بیان کرد: طی این مدت سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را برای حضور در رویداد آماده کنیم. از نظر من همه نمایندگان ایران شانس مدال هستند و امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشند. خیلی‌ها برای دوومیدانی شانس مدال قائل نشدند اما تیم ما می‌رود که از حیثیت این رشته دفاع کند و بهترین مدال‌ها را کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha