کد خبر 214606
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

با حضور فرمانده انتظامی فارس؛

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لامرد معرفی شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لامرد معرفی شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لامرد با حضور فرمانده انتظامی استان فارس در این شهرستان معرفی شد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛فرمانده انتظامی استان فارس بعدازظهر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: شهرستان لامرد یکی از شهرستان‌های مرزی استان فارس به‌حساب آمده؛ ازاین‌رو شاهد هستیم که نیروهای انتظامی این شهرستان همچون سایر نیروهای مرزی کشور در تلاش برای تأمین امنیت جامعه‌اند.

وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی تنها سه کشور با ایران مقابله نکردند و تمام کشورهای دنیا در تلاش بودند تا خوزستان را از ایران جدا کنند؛ اما با تشکیل سپاه و نیروهای بسیج شاهد بودیم که این خواسته دشمنان هیچگاه محقق نشد.

فرمانده انتظامی فارس بر لزوم سواد رسانه‌ای اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تمام مسئولان کشور در تلاش‌اند تا زمینه خدمت‌رسانی به مردم جامعه را فراهم کنند این در حالی است که برخی در فضای مجازی به مردم آدرس اشتباه داده و در تلاش‌اند تا یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند.

او ادامه داد: یکی از افتخارات پلیس خدمت‌رسانی و شهادت برای مردم است تا به کشور آسیبی وارد نشود.

حبیبی اضافه کرد: یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم استان شهرستان لامرد است؛ ازاین‌رو تأمین امنیت در این شهرستان بسیار حائز اهمیت است و شاهد هستیم که نیروهای نظامی و انتظامی تلاش ویژه‌ای برای تأمین امنیت و حفظ و نگهداری مرزهای استان در این منطقه انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام علی صفری امام‌جمعه بخش اشکنان نیز در این مراسم بیان کرد: پس از حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) در آبان‌ماه سال گذشته شاهد بودیم که فرمانده انتظامی استان فارس با حضور به‌موقع در حرم احمد ابن موسی (ع) نقش ویژه‌ای در تأمین امنیت حرم ایفا کرده که این موضوع نشان‌دهنده تعهد، شجاعت و اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی فارس است.

وی اضافه کرد: امنیت امر بسیار مهمی است و همه زوایای امنیت را می‌توان در بیان بزرگان دین دید.

گفتنی است در این آئین از سرهنگ مهراب زارع‌پور تجلیل شد و سرهنگ لشکری به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha