کد خبر 214590
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

دومین فصل هیئت خبرنگار با موضوع اربعین آغاز شد

دومین فصل هیئت خبرنگار با موضوع اربعین آغاز شد

سازمان هیئت و تشکل‌های دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، سایت عقیق، خبرگزاری مهر و رادیو اربعین، دومین فصل «هیئت خبرنگار» را با موضوع اربعین آغاز کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛  در این فصل، علاقه‌مندان اعم از راهپیمایان اربعین و فعالان رسانه‌ای هیئت‌ها می‌توانند روایتگر موضوعات مختلفی با محوریت «وجوه مختلف حضور هیئت‌ها در اربعین» باشند.

روایت کارهای خوب در اربعین، اربعین و انقلاب اسلامی، همدلی و انسجام اجتماعی، روایت هیئت‌های غیرایرانی و پیوند اربعین و ظهور، سرفصل‌های فصل دوم هیئت خبرنگار است.

علاقه مندان می‌توانند روایت‌های خود را در قالب خبر، عکس، عکس نوشت، نسخه شنیداری (پادکست)، گزارش، روایت و … تا پایان ماه صفر در پایگاه اطلاع رسانی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی به نشانی khabarnegar.sazmanheyat.ir بارگذاری کنند.

شرکت کنندگان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ پیامک کنند.

آثار برتر علاوه بر انتشار در سایت سازمان هیئت، در سایت خبرگزاری مهر، سایت عقیق و رادیو اربعین و همچنین فضای مجازی انتشار می‌یابد و به برترین‌های این پویش، به ترتیب ۴ جایزه ویژه ۵۰ میلیون ریالی و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود. همچنین ۵۰ نفر برگزیده به دوره‌های تخصصی رسانه و خبرنگاری معرفی خواهند شد.

طرح هیئت خبرنگار از ابتدای محرم امسال آغاز و با استقبال درخور توجهی نیز همراه شد. این طرح با اهدافی مانند تقویت بنیه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی هیئت‌ها، تجمیع گزارش هابرای بهره برداری رسانه‌ها، جریان‌سازی و ایجاد بستری برای نشان دادن جلوه‌ای حقیقی از هیئت (هیئت برای همه شئون زندگی) آغاز به کار کرد و در فصول مختلف ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha