کد خبر 214471
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

نمایش روایت خدمت در قاب سیما

نمایش روایت خدمت در قاب سیما

شبکه‌های سیما دستاوردهای نخستین نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم را در هفته دولت پوشش خبری دادند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ نخستین نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم با عنوان «روایت خدمت» ، همزمان با هفته دولت از چهارم شهریور در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی در آن مهمترین دستاوردها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه کرده اند.
در راستای تعامل رسانه ملی و دولت برای انعکاس خدمات و دستاوردهای کشور، معاونت سیما از روز نخست برپایی در این نمایشگاه مستقر شده و به صورت مجری مرکز(ام سی) به انعکاس آن برای مخاطبان و افرادی که امکان حضور ندارند، پرداخته است.

در این ایام شبکه های یک، دو، سه، پنج و جام جم سیما در فواصل برنامه های خود، ارتباط مستقیم با محل برگزاری نمایشگاه برقرار کرده و دستاوردهای دولت را بازنمایی کرده اند.

شبکه های سیما همچنین در جریان حضور مقامات دولتی به گفت و گوی زنده با آن ها نیز پرداخت. 

در این چند روز، ضمن تهیه گزارش از غرفه های وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، گفت و گو با سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهادری جهرمی سخنگوی دولت، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور،سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران  و ... روی آنتن سیما به صورت زنده پخش شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha