کد خبر 214430
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

معاون وزیر: بیش از چهار هزار طرح بهداشتی در دولت سیزدهم بهره برداری شده است

معاون وزیر: بیش از چهار هزار طرح بهداشتی در دولت سیزدهم بهره برداری شده است

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چهار هزار و ۴۰ طرح بهداشتی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون بهره برداری شده است.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ بهروز رحیمی روز سه شنبه در دیدار با استاندار همدان اظهار کرد: ۱۵ هزار و ۹۱۰ طرح در حوزه سلامت فعال است که برخی طرح ها از جمله بیمارستان ها در دوران انقلاب بی نظیر بوده است.

وی توجه به زیرساخت های حوزه سلامت را یکی از مهم ترین اولویت های وزارت بهداشت دانست و افزود: همه دستاوردها و خدمات نظام سلامت را می‌توان در قالب تاریخ شفاهی تبیین کرد.

این مسوول یادآور شد: در جریان شیوع کرونا بیش از ۵۰ هزار بیمار بستری و برخی مواقع روزانه تا ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می دادند که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و برنامه ریزی در راستای کنترل این ویروس و تامین و تولید واکسن این آمار کاهش یافت.

وی بیان کرد: خدمات دولت سیزدهم برای مهار کرونا کمتر بیان شده است در حالیکه باید رسانه ها با اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته امید را به جامعه تزریق کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه همدان در حوزه سلامت قطب کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: چندین طرح کلان هم اینک در استان همدان در دست اجرا است برای نمونه طرح در دست اجرای بیمارستان اکباتان به عنوان یک برند ضمن کمک به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی مردم، آورده مالی فراوان برای استان همدان دارد.

وی افزود: طرح مرکز جامع سرطان همدان نیز از یک پروژه ۸۰۰ متری به ۲۶ هزار متر مربع افزایش یافت که نشان دهنده شجاعت و درایت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در توسعه این طرح درمانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha