کد خبر 214329
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

افتتاح سینمای کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری

افتتاح سینمای کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز سینمای کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری را افتتاح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سینمای دانش آموزی صبح امروز با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مجتمع کانون پرورش افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش پس از افتتاح سینمای کودک و نوجوان و در جمع خبرنگاران گفت: کانون پرورش فکری یکی از ارکان مهم نظام آموزشی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مرکز ثقل نظام آموزشی است. کانون نقش بسیار مهمی در هویت سازی داشته و در صدور پیام‌های تربیتی و آموزشی به خانواده‌ها و همچنین به خارج از ایران نقش مهمی را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه کانون در مدیریت جدید رابطه بسیار تنگاتنگی با مدرسه پیدا خواهد کرد؛ گفت: موضوع کانون‌های مدرسه به صورت جدی در حال پیگیری است. طرح معلم و دانش آموز، کتاب و کتابخوانی، قصه‌گویی و سینمای کودک و نوجوان که امروز شاهد آن هستیم از مهمترین محورهای تغییر و تحول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

صحرایی خاطر نشان کرد: در سراسر کشور بیش از هزار مرکز فرهنگی کانون پرورش را داریم که علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و هنری به دانش آموزان در تابستان، در طول سال هم با مدارس همکاری خواهند کرد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حمایت از آثار خوب دیگر انتشارات از ابتکارات کانون است؛ گفت: در موضوع سینمای کودک و نوجوان هم یک طرح خلاقانه را آغاز کردیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده را داشته باشیم.

کد خبر 5872847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha