کد خبر 214324
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

جلسه ستاد شاهد دانشگاه ازاد نجف آباد برگزار شد

جلسه ستاد شاهد دانشگاه ازاد نجف آباد برگزار شد

جلسه ستاد شاهد دانشگاه ازاد نجف آباد با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان، ریاست  دانشگاه آزاد اسلامی نجف اباد با همراهی معاونین  و جمعی از مسئولین ستاد شاهد در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار حیات و با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در مورد مباحث علمی و پرورش نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است. 

احمدی نیا به ویژگی‌های شهیدان رجائی و باهنر اشاره کرد و افزود:  یکی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در امور و کار برای خدا بود که همین امر موجب ماندگاری و ارزشمندی کار انسان در دنیا و آخرت می شود. 

مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اضافه کرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند. دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی است که همیشه فروزان است و نیازهای فکری و معنوی نسل فعلی و نسل های بعدی را تأمین می کند. 

وی افزود: بیش از ۲۵۰۰ دانشجوی شاهد و ایثار ما در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد باید بیش از پیش بدرخشند. 

دانشجویان همیشه در خط مقدم مطالبه‌گری برای احقاق حقوق عامه و همچنین مقابله با جزم‌اندیشی‌ها و انحرافات بوده‌اند. آنها همواره زبان گویای مردم بوده و هیچ‌گاه از حرکت باز نایستاده‌اند. 

 وی با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد نجف اباد پیگیری تفاهم‌نامه‌هایی در زمینه سالن استودیو ضبط صدا در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، کلینیک مرکز مشاوره و روانشناسی، کارگاه مهارت آموزی و اشتغال و پارک علمی و فناوری را در دستور کار قرار دادند. 

نعیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تاکید بر نقش دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان می‌توانند راهکارهایی را به خانواده‌ها به عنوان هسته‌های اصلی اجتماع و نیز به تمام افراد جامعه به عنوان مصرف کننده و تاثیرگذاران و تاثیرپذیران اصلی اقتصاد در جوامع ارائه دهند. 

در پایان  در خصوص مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر بحث و تبادل نظر شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha