کد خبر 214322
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۲۳۱؛

آماده‌سازی پایانه‌های مسافربری اهواز برای استقبال از زائران حسینی

آماده‌سازی پایانه‌های مسافربری اهواز برای استقبال از زائران حسینی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهر اهواز از آماده‌سازی پایانه‌های مسافربری این شهرستان برای استقبال از زائران حسینی و خدمات رسانی به آنها خبر داد.

 به گزارش گروه استان های حیات؛ پوریا راهنورد پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای: تمهیدات لازم در پی افزایش سفر زائران اربعین دیده شده و با توجه به اینکه پایانه‌های کلان شهر اهواز محل اعزام زائران عتبات عالیات در طول سال‌های اخیر بوده که با نزدیک شدن به مراسم اربعین، سفرها از این پایانه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهر اهواز افزود: امسال نیز با توجه به حجم بالای متقاضیان حضور در این مراسم معنوی، امکانات مناسب‌تری نسبت به سال‌های قبل در پایانه‌های مسافربری شهر اهواز به کار گرفته شده است.

راهنورد ادامه داد: بازسازی کامل سرویس‌های بهداشتی، زیبا سازی فضای پایانه‌ها، ساخت نمازخانه جدید در پایانه سیاحت، تقویت سیستم‌های خنک کننده موجود و همچنین برپایی موکب پیش از گسیل خیل زوار در دستور کار سازمان قرار گرفت و سعی کردیم فضای مناسب را برای استقرار چند ساعته مسافران فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهر اهواز گفت: تمامی تلاش همکاران ما ارائه خدمات شایسته به زوار گرامی است که در شرایط طاقت فرسای تابستان جنوب همواره دعوت به زیارت سرور و سالار شهیدان را لبیک می‌گویند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha