کد خبر 214188
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

توضیحات معاون دادستان فارس در خصوص اقدام به خودکشی یک زن در شیراز

توضیحات معاون دادستان فارس در خصوص اقدام به خودکشی یک زن در شیراز

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در رابطه با جزئیات خودکشی یک خانم در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ افشین محمدی دره شوری عصر یکشنبه ۵ شهریور در خصوص اقدام به خودکشی، خانم ۴۱ ساله‌ای در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز به خبرنگاران گفت: در بررسی‌های اولیه شاهدان عینی اظهار داشتند که وی پیش از اقدام به خودکشی علت عمل خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و خواستار عدم مداخله افراد برای جلوگیری از اقدام خود شده است.

او با بیان اینکه تیم جنایی آگاهی شیراز در معیت مقام قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند، گفت: بررسی‌های اولیه حاکی است نیروهای امدادی و اورژانس اجتماعی همه تلاش خود در راستای جلوگیری از بروز حادثه و اقدام به خودکشی وی را انجام دادند.

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است، اظهار کرد: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت‌های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات یافته است و برای انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha