کد خبر 213996
۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

شبکه افق مستند «مطرود» را آماده پخش می‌کند

شبکه افق مستند «مطرود» را آماده پخش می‌کند

مستند «مطرود: جایی برای عقلانیت نیست» با گویندگی 26 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مستند«مطرود» محصول آمریکا در سال 2008 بوده و قرار است از شبکه افق سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند سیما رستگاران است. رضا آفتابی، معصومه آقاجانی، بابک اشکبوس، فاطمه اکبری، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، فاطمه برزویی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، فاطمه حدادی، محمدرضا حسینیان، نفیسه زاجکانیها، مسعود سلطانی، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیر صالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و سیما رستگاران صداپیشه های این اثر هستند.

این فیلم مستند بحثی طولانی پیرامون این موضوع است که در دانشگاه ها و محافل علمی غربی سخن گفتن درباره ی خلفت الهی تقریباً تبدیل به موضوعی ممنوعه شده است در حالی که هیچکس هم نمی تواند مخالفتی با نظریه ی تکامل داشته باشد و ریشه های این موضوع را پیگیری و بررسی می کند که از کجا نشأت گرفته و به اینجا رسیده است. به خاطر اهمیت بحث و موضوع، فیلم می تواند مورد توجه مخاطب علاقه مند قرار گیرد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه افق مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی افق، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha