کد خبر 213989
۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

۱۱۳ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی با حضور وزیر صمت در کرمانشاه افتتاح شد

۱۱۳ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی با حضور وزیر صمت در کرمانشاه افتتاح شد

بیش از ۱۱۳ هزار و میلیارد ریال طرح صنعتی و زیرساختی روز شنبه و در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور وزیر صمت و استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ افتتاح ۲۰ واحد سوله ای کارگاهی در راستای تقویت شرکت های دانش بنیان در مساحت چهار هزار متر مربع با هزار میلیارد ریال در شهرک زاگرس کرمانشاه اولین طرحی بود که امروز وزیر صنعت معدن و تجارت در استان کرمانشاه آن را افتتاح کرد.

همچنین با حضور وزیر صمت ۲۲ کیلومتر معابر روشنایی با ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، ۱۱ کیلومتر راهسازی با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار، شبکه آبرسانی به میزان ۲۵ کیلومتر و تامین مالی ۷۰۰ میلیارد ریال و ۱۵ کلیومتر شبکه گاز رسانی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرک زاگرس کرمانشاه به بهره برداری رسید. 

۱۱۳ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی با حضور وزیر صمت در کرمانشاه افتتاح شد

فاز دوم مجموعه ذوب آهن بیستون با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن آهن اسفنجی با بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال ۴۵۰ نفر سومین طرح مهمی بود که به دست وزیر صنعت، معدن، تجارت در استان کرمانشاه افتتاح شد.

بازدید از طرح صنعتی اسلب سرامیک چرم سرام زاگرس با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی که انواع سرامیک با ظرفیت ۱۰ میلیون تن در سال تولید می کند و همچنین بازدید از شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس یا کارخانه بیواتانول سوختی کرمانشاه که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از دیگر برنامه های وزیر صمت در استان کرمانشاه بود که از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه از دیگر برنامه وزیر صمت در استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت حدود هزار واحد صنعتی و تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha