کد خبر 213909
۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد تبیین‌ است

مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد تبیین‌ است

فرمانده سپاه الغدیر استان در دومین یادواره شهدای رسانه یزد، مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: گام مهم در تحقق این جهاد امید آفرینی است که رسانه‌ها در آن نقش بسیار مهمی دارند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار حسین زارع کمالی در دومین یادواره شهدای رسانه استان که سه شنبه شب ۳۱ مرداد ماه مصادف با شام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد علیه السلام یزد برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه امروز در کشورمان داریم از عاشورای حسینی است و اگر الگوگیری از قیام امام حسین علیه السلام نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

‌وی با اشاره به اقتدار نظامی کشورمان که اخیراً شاهد برخی جلوه‌های آن در تنگه هرمز بودیم، گفت: این اقتدار تا زمانی برقرار است که عمارهای زمان در جنگ شناختی امروز، مالک اشتر دوران را یاری کنند.

سردار زارع کمالی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز حوادث عاشورا را خالی شدن جامعه از حق و حقیقت و بازگشت به عقب جامعه از خطوط ترسیم شده توسط پیام اکرم(ص) پس از ۶۰ سال ذکر کرد و ادامه داد: اگر امروز نیز خوب عمل نکرده و جهاد تبیین نکنیم، همه محورهایی که امام راحل(ره) برای جامعه اسلامی طراحی کرده و بیش از ۲۷۰ هزار شهید برای آن تقدیم شد، به عقب باز خواهد گشت.

فرمانده سپاه الغدیر استان مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی امروز با دشمن را جهاد تبیین خواند و با بیان اینکه همگی در قبال این مسئولیت خطیر وظیفه داریم، تصریح کرد: گام مهم در تحقق جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی در این جنگ نابرابر است و برای موفقیت در آن باید جهاد خدمت‌رسانی در جامعه را رقم بزنیم.

‌گفتنی است رونمایی از کتاب «خون نگار» کتاب زندگی نامه و آثار شهید والامقام رسانه استان شهید حمید دانشجو، اهدای ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت به یاد ۱۳ شهید خبرنگار استان، برپایی نمایشگاه اسوه، اجرای گروه‌های سرود «فجر جاوید»، «میعاد یزد» و «پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)» و پخش کلیپی از زندگی شهید احمد اخباریه از شهدای خبرنگار استان، از دیگر برنامه‌های دومین یادواره شهدای رسانه بود که به همت سازمان بسیج رسانه یزد برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha