کد خبر 213893
۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

طوفان و سیل در آلمان؛ ۲۰ مصدوم و اختلال در خدمات ریلی

طوفان و سیل در آلمان؛ ۲۰ مصدوم و اختلال در خدمات ریلی

منابع خبری آلمان از وقوع طوفان شدید در مناطق جنوبی و غربی این کشور خبر داده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ این حادثه طبیعی تاکنون تعدادی مصدوم داشته و خدمات ریلی منطقه‌ را نیز با مشکل مواجه کرده است.

طوفان شدید پنج‌شنبه شب (شب گذشته)، دو اردوگاه در حوالی دریاچه «کنستانس» در مرز آلمان با سوئیس را درنوردیده و حدود ۱۲۰۰ نفر را مجبور به تخلیه شبانه کرده است.

در یکی از این اردوگاه‌ها، شش نفر بر اثر سقوط درخت مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

همچنین در منطقه‌ دیگری که محل تجمع موتورسواران در «نوردلینگن»، شهری در ایالت باواریا است، ۱۰ نفر به دلیل برخورد اشیایی که طوفان به اطراف پرتاب کرده، زخمی شدند. پلیس گفته است که سه نفر از مصدومان در بیمارستان بستری شده‌اند.

بنابر گزارش راشاتودی، این طوفان در جنوب و غرب آلمان تاکنون دست‌کم ۲۰ مصدوم داشته است.

در عین حال سقوط درختان باعث متوقف شدن فعالیت چندین سرویس ریلی منطقه‌ای در این ایالت شد. قطار شهری مونیخ، مرکز باواریا در طول شب به طور کامل تعطیل شد و برخی از بخش‌های آن امروز (جمعه) هم بسته بودند.

توفان و سیل در آلمان؛ ۲۰ مصدوم و اختلال در خدمات ریلی

در شهر «فرایبورگ» و اطراف آن نیز پلیس گزارش کرده که دست‌کم ۶۰۰ بار برای رسیدگی به حوادثی از جمله جاری شدن سیل در زیرزمین‌ها و خیابان‌ها فراخوانده شده است.

مقامات هشدار داده‌اند که مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا که قطعی برق در برخی از شهرهای بزرگ مانند «کلن» گزارش شده است.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که این سامانه جوی تا دو روز آینده ادامه یابد و از این رو، برنامه‌ و رویدادهای روزهای آتی در بسیاری از مناطق لغو شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha