کد خبر 213853
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

کریس رونالدو در عربستان محبوب‌تر شد

کریس رونالدو در عربستان محبوب‌تر شد

کریستیانو رونالدو با انتشار یک ویدیوی کوتاه از او در تمرینهای النصر بیش از پیش بین هواداران فوتبال عربستان محبوب شده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال از زمان انتقال به باشگاه النصر به محبوب‌ترین فوتبالیست عربستان تبدیل شده است.

عربستانی‌ها می‌دانند اگر پذیرش پیشنهاد النصر در ژانویه گذشته نبود پروژه امسال تابستان آنها برای جذب ستاره‌های فوتبال اروپا با موفقیتی که این روزها می‌بینیم مواجه نمی‌شود.

سی‌آرسون که فصل گذشته درحالیکه نیمه دوم فصل را با پیراهن النصر بازی کرد نتوانست این تیم را به قهرمانی در لیگ روشن برساند در تابستان موفق شد تیمش را قهرمان جام باشگاه‌های عرب کند تا اولین جام قهرمانی را با پیراهن زرد النصر به دست بیاورد. رونالدو مهمترین نقش را در این قهرمانی داشت و در فینال مقابل الهلال هر دو گل النصر را به ثمر رساند.

امروز در عربستان ویدیوی کوتاهی منتشر شد که باعث شد رونالدو بیش از پیش بین هواداران فوتبال این کشور محبوب شود. در این ویدیو که در مجموعه تمرینی النصر گرفته شده رونالدو در حالیکه پیراهن زردرنگ این تیم را به تن دارد وارد سالن می‌شود و وقتی متوجه می‌شود شخصی در حال فیلمبرداری از او است به دوربین نگاه کرده و از عبارت "سلام علیکم" استفاده می‌کند.

کریستیانو نشان داده که توانایی بالایی برای سازگار شدن با شرایط فوتبالی و فرهنگی کشورهایی دارد که در آنها فوتبال بازی می‌کند. او حالا بیش از پیش با فرهنگ عربستان آشنا شده و راه به دست آوردن دل فوتبالدوستان این کشور را پیدا کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha