کد خبر 213850
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

فرماندار شهرستان بیان کرد:

تخصیص ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور و وزرا به شهرستان اسلامشهر

تخصیص ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور و وزرا به شهرستان اسلامشهر

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: تخصیص ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور و وزرا به طرح های اساسی و مهم اسلامشهر که قریب به ۱۴۲۰ میلیارد تومان آن جذب شده دستاورد کم نظیری برای شهرستان به شمار می رود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسین حبیبی عصر پنجشنبه ۲ شهریور ماه در این دیدار با امام جمعه شهرستان اسلامشهر ، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت به تشریح اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته در بخش های مختلف پرداخت و گفت: با رهنمودها و حمایت های ائمه جمعه شهرستان و وحدت و انسجامی که در شهرستان حاکم است تحول زیرساختی در اکثر حوزه ها در اسلامشهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور و قریب به ۲۰ تن از وزرا و مسئولان ملی در اسلامشهر باعث شد تا ارائه خوبی از کمبودها و مشکلات شهرستان به دولتمردان صورت گیرد ، افزود: تخصیص ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور و وزرا به طرح های اساسی و مهم اسلامشهر که قریب به ۱۴۲۰ میلیارد تومان آن جذب شده دستاورد کم نظیری برای شهرستان به شمار می رود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: با همدلی و همپوشانی و پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها این امکان فراهم شده تا از ظرفیت‌های موجود برای خدمت بیشتر و جلب رضایتمندی مردم استفاده کنیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین برقراری نیز در سخنانی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، به روند قابل قبول اجرای پروژه های زیرساختی اسلامشهر از جمله بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و متروی اسلامشهر اشاره کرد و گفت: شاهد هستیم فرماندار شهرستان بطور شبانه روزی و بدون سر و صدا برای خدمت رسانی واقعی به مردم تلاش می کند که جای قدردانی دارد.

امام جمعه اسلامشهر رضایتمندی مقام معظم رهبری از تلاش ها و فعالیت‌های دولت آیت الله رئیسی را یکی از امتیازات ممتاز دولت سیزدهم برشمرد و افزود: نگاه به درون و توانمندی ها و داشته های کشور و استکبارستیزی نیز از جمله ویژگی های بارز دولت محسوب می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha