کد خبر 213811
۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

فراخوان دعوت از جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی

فراخوان دعوت از جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی

فرهنگسرای عطار نیشابوری از شهروندان منطقه ۱۰ برای حضور در موکب جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی دعوت به عمل می آورد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ تهران، رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری از شهروندانی که آمادگی پذیرایی و ارائه خدمت به زائران حسینی در مسیر جاماندگان پیاده‌روی اربعین را دارند دعوت به همکاری و مشارکت کرد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ١٠ گفت: هم‌زمان با برپایی راه‌پیمایی میلیونی اربعین حسینی در کشور عراق به سمت حرم مطهر امام حسین (ع) مراسم عزاداری جاماندگان اربعین نیز در شهر تهران برگزار می‌شود و کسانی که نتوانسته‌اند در این سفر معنوی حضور پیدا کنند به یاد شهدای کربلا از میدان آیینی امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی(ع) بصورت نمادین پیاده‌روی می‌کنند.

خدیجه مهدی پور ادامه داد: در همین راستا فرهنگسرای عطار نیشابوری در مسیر پیاده‌روی قرار داشته و با راه‌اندازی بیش از ١۵ موکب عزاداری برای زائران حسینی ارائه خدمات متنوع می‌کند. بنابراین به ‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راه‌پیمایی اربعین و ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی شهروندان عزیز منطقه می توانند بصورت فردی، خانوادگی و حتی گروه های دوستانه و فامیلی برای پذیرایی از جاماندگان پیاده‌روی اربعین اعلام آمادگی نمایند.

وی در پایان افزود: علاقمندان جهت حضور و مشارکت در این نذر فرهنگی می توانند با شماره ۰۹۱۹۷۲۴۱۳۴۷ «خانم مهاجان» تماس و یا به فرهنگسرای عطارنیشابوری به نشانی: میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی مراجعه نمایند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha