کد خبر 213727
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

مهدی رسولی در هیأت با نوجوانان سرود خواند+فیلم

مهدی رسولی در هیأت با نوجوانان سرود خواند+فیلم

مرکز رسانه‌ای نهضت سازمان تبلیغات اسلامی اولین شماره از مجموعه «سرود اشک» را که شامل سرود مداحی‌های اجرا شده توسط مداحان با همراهی نوجوانان در هیأت‌های عزاداری ماه محرم است، منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مرکز رسانه‌ای نهضت سازمان تبلیغات اسلامی اولین شماره از مجموعه «سرود اشک» را که شامل سرود مداحی‌های اجرا شده توسط مداحان با همراهی نوجوانان در هیأت‌های عزاداری ماه محرم است، منتشر کرد. متن شعر این سرود مداحی، سروده امیرعلی شریفی است. متن آن به شرح زیر است:

آقا، منم، اجازه خادم بشم
منم، می‌خوام، شبیه قاسم بشم
بذار بیام، تو لشکرت، ان شاء الله لازم بشم

نوجوونی که الان تو خیمته
می‌دونی که امیدش به پرچمته

پرچمت که نشونی راه منه
پرچمت همین پیرَن سیاه منه پرچمت
ان شاء الله سرپناه منه، پرچمت

آقا، به عشقت اومدم
آقا، نمی‌کنی ردم
آقا، نمی‌دونم کی عاشقت شدم

فیلم این مداحی را در ادامه بخوانید:

راه‌اندازی پویش «سرود اشک»

سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا پویش «سرود اشک» راه‌اندازی کرد. در این پویش سرودهای پایانی هیأت‌های مذهبی با حضور ستایشگران و نوجوانان عاشورایی بناست در هیأت خوانده شود.

در بخش اهداف این پویش آمده است: در این پویش بر آن هستیم تا با ماشرکت شما نوجوانان و ستایشگران، سرودهای پایانی هیأت‌های مذهبی که سراسر شور و حماسه و عرض ارادت به ساحات حضرت بقیه الله الاعظم است، از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر عاشقان اهل بیت(ع) برسانیم. نوجوانان می‌توانند برای شرکت در پویش به سامانه iransorood.ir مراجعه کنند یا عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۶۹ ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha