کد خبر 213715
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

عباس زاده در گفتگو با «حیات»؛

سپاه تهدیدی علیه تروریسم داخلی و خارجی است

سپاه تهدیدی علیه تروریسم داخلی و خارجی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در داخل کشور و هم در خارج از ایران بزرگترین تهدید برای تروریست ها است.

محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت های سپاه و تلاش دشمنان در مخدوش کردن چهره این ارگان ضد تروریستی گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است که در ابتدا حافظ و نگهبان انقلابی است که با تلاش و کوشش مردم مسلمان ایران به ثمر رسیده است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حفاظت از اهداف و آرمان های انقلاب و همچنین محافظت از مرزهای جغرافیایی، تمامیت ارزی، اصل نظام سیاسی، سلامت مردم و حفاظت از صلح و ثبات سیاسی از آرمان و اهداف سپاه است و چون این نیرو برآمده از مردم است لذا مورد حمایت آنان خواهد بود.

وی افزود: آرمان های انقلاب همان آرمانهای با فضیلت انسانی و انسان شناسی است. بنابر این سپاه پاسداران هر کجا که این آرمان ها مورد تهدید قرار گرفت آنجا با تدبیر حضور یافته و دفاع کرده است، یکی از آرمان های اسلامی، انسانی و انقلابی؛ بحث ارزش انسانیت، سلامت و صلح است که طبیعتا سپاه در جهان به اندازه‌ای که در وسعش بوده بر اساس توانایی هایش با تهدیدهای موجود در برابر صلح، آزادی و فضیلت انسانی مقابله کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نکته مهم اینجاست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه بزرگترین جریان و نهاد مقابله با تروریسم در جهان است. تروریسم به خصوص تروریسم دولتی، ساخته و پرداخته نظام سلطه است. لذا امروزه اینها با نقاب در مقابل سپاه قرار گرفته اند.

عباس زاده بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در داخل کشور و هم در خارج از ایران بزرگترین تهدید برای تروریست ها است. نقش شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان بزرگی که جان خود را برای مقابله با تروریسم بزرگ و جهانی گذاشت را باید به یاد داشته باشیم، تروریست بزرگی که بخشی از عملکرد آن اشغال کشوری مانند عراق بود یا به تعبیری گفتمان نظام سلطه ای که خطرناک ترین گروه تروریستی جهان ( داعش ) را خلق کرده بود.

وی با بیان اینکه این سپاه بود که سایه شر مهلک بشریت را از سر دنیا کم کرد، افزود: جا دارد که تعبیر زیبا و شایسته رهبر انقلاب از توصیف سپاه را به همه سپاهیان عزیز بخصوص سرداران شهید و خانواده هایشان، تبریک عرض کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha