کد خبر 213664
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

پیام تسلیت رییس دانشگاه شاهد در پی ارتحال مادر مکرمه شهید سرلشکر علی هاشمی

پیام تسلیت رییس دانشگاه شاهد در پی ارتحال مادر مکرمه شهید سرلشکر علی هاشمی

رییس دانشگاه شاهد در پی ارتحال مادر مکرمه شهید سرلشکر علی هاشمی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، در پی درگذشت مادر مکرمه شهید سرلشکر علی هاشمی، دکتر احمد چلداوی رئیس دانشگاه، پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ناگوار ارتحال شیرزن خطه خوزستان، مادر صبور و مهربان شهید سرلشکر علی هاشمی، سردار هور و فرمانده هوشمند و شجاع دفاع مقدس، قلوب همرزمان و یاران و تمام مردم این خطه مجاهد پرور را متألم و متاثر نمود.
شهید هاشمی، در دفاعی جانانه در برابر حمله لشکر عراق،‌ تا آخرین لحظه همراه یاران خود جنگید و پیکرش در جبهه نبرد مفقود شد. این بانوی مکرمه قریب بیست و دو سال را به انتظار بازگشت فرزند شهیدش سپری نمود و  پس از بازگشت پیکر فرزند نیز در مراسم تدفین، حماسه بزرگی از مقاومت و صبر را به نمایش گذاشت و برای همیشه به اسوه‌ای کم نظیر از استقامت و بردباری در خطه پرافتخار خوزستان تبدیل شد.
امروز اگرچه روح این مادر مکرمه به فرزند شهیدش ملحق شده است، این ما هستیم که یک ستاره راهنما را از دست داده‌ایم. اینجانب این مصیبت دردناک را به همه دوستان و همرزمان این شهید و خانواده محترم آن مرحومه و همه مردم شهید پرور خوزستان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای روح آن مرحومه مغفوره، رحمت و غفران و بهشت برین مسألت می‌نمایم.


احمد چلداوی رئیس دانشگاه شاهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha