کد خبر 213624
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

مشارکت خانواده‌های شهدای حشدالشعبی و مقاومت در پویش همسفر من

مشارکت خانواده‌های شهدای حشدالشعبی و مقاومت در پویش همسفر من

رئیس قرارگاه مجازی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در پویش همسفر من خانواده‌های شهدای حشدالشعبی و مقاومت نیز مشارکت کرده اند و با آن‌ها دیدار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، بعدازظهر امروز نشست خبری دومین رویداد پویش «همسفر من» با حضور سیدحمیدرضا طباطبائی رئیس قرارگاه مجازی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور تعدادی از خبرنگاران در سالن حافظ دهکده نشاط ولیعصر برگزار شد.

طباطبائی در آغاز این نشست به تبیین این رویداد همسفر با شهدا پرداخت و با اشاره به اینکه امکان شرکت در این پویش از طریق اپلیکیشن‌های ایرانی نیز وجود دارد، گفت: امسال هم مثل پارسال که رویداد همسفر من با استقبال خوبی همراه بوده، در برنامه‌های این پویش انسجام داریم. از ماه قبل کارگروه‌هایی برای برگزاری آن و بخش‌های تلویزیونی، مستند، کلاکت‌های ۳۰ تایی مصاحبه با خانواده‌ شهدا، کلیپ، دل‌نوشته و مسابقه عکس تشکیل شده و به طبع آن ۳ کمک‌هزینه سفر به کربلا به شرکت‌کنندگان در این پویش هدیه داده می‌شود.

وی افزود: در این پویش خانواده‌های شهدای حشدالشعبی و مقاومت نیز مشارکت کرده اند و با آن‌ها دیدار خواهیم کرد. مراسم بدرقه دختران شهدا هم امروز انجام می‌شود.

طباطبائی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران اربعین امسال حداقل ۱۰۰ کاروان را راهی کربلا می‌کند، گفت: راه کربلا را مدیون خون شهدا هستیم، چرا که ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از مدافعان حرم در سال‌های اخیر در مبارزه به داعش به شهادت رسیده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۱۰۰ کاروان از بنیاد شهید جهت شرکت در مراسم اربعین به عراق اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha