کد خبر 213605
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

مدیرکل راهداری استان خبر داد

اختصاص ۵۲ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران کهگیلویه و بویراحمدی به مرز شلمچه

اختصاص ۵۲ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران کهگیلویه و بویراحمدی به مرز شلمچه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۲ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی این استان به مرز شلمچه آماده خدمت رسانی است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ «عابد محمدی»  افزود: کرایه هر نفر با اتوبوس ۲۵ نفره از یاسوج به سمت شلمچه ۵۸۰ هزار تومان، با اتوبوس ۳۲ نفره ۴۸۴ هزار تومان و با اتوبوس ۴۴ نفره(عادی) ۳۴۶ هزار تومان است.

وی در رابطه با کرایه هر نفر از دهدشت و گچساران تا مرز شلمچه اظهارکرد: کرایه هر نفر با اتوبوس ۲۵ نفره از دهدشت و گچساران به سمت شلمچه ۴۵۰ هزار تومان، با اتوبوس ۳۲ نفره ۳۵۰ هزار تومان و با اتوبوس ۴۴ نفره(عادی) ۳۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راهداری استان اقداماتی در زمینه روشنایی، تابلوها و علائم، روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده و گاردریل در راههای استان که در مسیر زائران اربعین قرار دارند جهت ایمنی بیشتر انجام داده ایم.

محمدی تصریح کرد: زائران کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند برای هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و دریافت اطلاعات بیشتر جهت تامین وسایل نقلیه عمومی، با شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و شماره گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha