کد خبر 213558
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

پیام تبریک مدیرعامل شرکت متد به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک مدیرعامل شرکت متد به مناسبت روز پزشک

رحمت اله حافظی در پیام ضمن تبریک روز پزشک این روز را به تمامی خدمتگزاران خدوم عرصه بهداشت درمان، آموزش و پژوهش تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ رحمت اله حافظی مدیرعامل شرکت متد در پیام تبریکی روز پزشک را به خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«امام علی علیه السلام فرمودند: دانش بر دو نوع است ، دانش دینی و دانش بدن و سلامت آن. که اولی در تعدیل و سلامت روح آدمی می کوشد و دومی برای تندرستی و صحت جسمی انسان تلاش می کند.

شیخ الرئیس ابوعلی سینا فیلسوفی نامدار و طبیبی حاذق در جهان اسلام بود و به پاس احترام و زحمات فراوان این ستاره تابنده دانش، اول شهریور را روز سپاس و ستایش از پزشک نامیده‌اند.

تشخیص و درمان درد و کمک به بیماران برای التیام آلام شان، از حرفه پزشکی جایگاهی ساخته که شاید نتوان آن را با هیچ حرفه دیگری مقایسه کرد.  امید که جامعه پزشکی کشور در پرتو توجهات حضرت حق و با تأسی به شیوه پیشگامان علم و اخلاق، همواره بر مدار اخلاق محوری و ایثار و اخلاص گام بردارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند این روز را  به تمامی خدمتگزاران خدوم عرصه بهداشت درمان،  آموزش و پژوهش تبریک گفته و موفقیت روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواهانم.»                                                                                    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha