کد خبر 213453
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

نظارت بر قیمت‌ حمل‌ونقل با تشکیل گشت ویژه اربعین

نظارت بر قیمت‌ حمل‌ونقل با تشکیل گشت ویژه اربعین

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: گشت‌های ویژه اربعین از بیستم مردادماه تشکیل شده و به مدت یکماه فعالیت و نظارت روی قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطارها دارند تا در حمل زمینی، هوایی و ریلی شاهد تخلفاتی به لحاظ قیمت‌ها نباشیم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ احمد جعفری‌نسب امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس چارت سازمانی، شعب سیار تعزیرات حکومتی در استان‌های کشور تشکیل شده که مجموع آنها ۱۸۰شعبه سیار است.

وی اضافه کرد: این شعبه‌های سیار به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم و در کنار بازرسین اتاق اصناف، صمت و جهادکشاورزی هستند و بر زنجیره تولید، توزیع و روی ضوابط قیمت‌گذاری نظارت دارند.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: چنانچه تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا ضوابط قیمت‌گذاری را رعایت نکنند شعب گشت‌های سیار ورود و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل خواهند داد.

جعفری‌نسب افزود: در بحث مبارزه با قاچاق در کنار تعزیرات، دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه  همکاری خوبی داشتند و شاهد افزایش ۲۰ درصدی پرونده‌های قاچاق در کشور بودیم و این نشان از افزایش کشفیات دارد.

وی با بیان اینکه قاچاق در استان‌های مرزی نیز افزایش یافته است، تصریح کرد: بیشتر کالاهایی که قاچاق شدند شامل لوازم خانگی، لوازم برقی، قطعات لوازم برقی برای مونتاژ و کالاهای اساسی و مواد غذایی بودند که با قاچاقچیان برخوردهای لازم انجام شده است.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در خصوص گشت‌های ویژه اربعین گفت: این گشت‌ها از بیستم مردادماه تشکیل شده و به مدت یکماه فعالیت و نظارت روی قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطارها دارند تا در حمل زمینی، هوایی و ریلی شاهد تخلفاتی به لحاظ قیمت‌ها نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha